星期四, 5月 12, 2005

心花放

終於煲完心花放,果然心花放,我決定要做一個叻靚醒的人,yeah!!!

原來我升左價,由太子聯合/旺中升到銅鑼灣金百利,果日同肥姐姐行了一日街,行了apm, 太子聯合, 旺中, 沙田都買唔到野, 真係行到嘔~he he apm都唔好行既,it's not my cup of tea....

過了幾日同肥姐姐,yoyo行銅鑼灣,終於買了一對鞋同一個袋,抵!因對鞋咁arm斷碼,咁arm我又arm著,真有緣!我對波鞋入水,已物色左,但都幾貴,睇定d先......

現在還是無業遊民,過多個禮拜,再搵唔到野做,不如實施狂學野計劃,我有好多野想學架,英文,日文,倉頡,jazz......

這個禮拜,我知道屋企人是無敵的,就算幾唔開心,幾不安,屋企永遠都係避風塘。
朋友,也是我的活寶貝(嘔~),雞雞,肥嘟嘟,yoyo,朱朱,醒醒,好耐無見的怡敏,全都是我的活寶貝,呵呵呵~

0 Comments:

發佈留言

<< Home