星期日, 11月 13, 2005

頹廢柴

今日星期日,原本要習慣性地返中大錄ohana的promotion clip,但cancel左。
原本今日去睇band competition,但因為kai進累,又去唔成,但係其實我真係好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好想去ga,或者我真係應該變得獨立。
結果,今日足不出戶,做個頹廢柴,原本諗住做essay,又唔識搵料,做鬼做馬咩?!食屎的。

睇左暉仔的xanga,好想試下做dancer的感覺,好想賣命地做一件事,天昏地暗地做一件事,或許,出去上下堂係一件好事。琴日,dancing @ MST校友會,第一次join,感覺不好,因為我已經無左團火,動作依舊,我懂得擺posing,腰仍然落到,但沒有了感覺,全件事好像不同了,差得shame on it!!!以前,見到靚的舞,會衝過去要人教我,現在.........我依然會覺得靚,但我知道自己不會學到,不行, Can anyone help me to find my fire out???請放心,我不會連累大家。
有人喜歡過豐富的人生,我都好喜歡,好愛,不過一諗到過埋16號,一切就會完,好唔開心,到時就真係無盡空虛。無錯,我就好似賽馬會d馬咁,等梗下一個季後賽。

大家有無見過肥的dancer???????????
無。

2月有街頭舞,我或者,可能,應該,似乎,絕對要做返d野。
damn it。

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

等住睇第一個肥dancer---即係你

11月 14, 2005 9:23 下午  
Blogger 露比 said...

你去死吧!

11月 15, 2005 1:38 上午  

發佈留言

<< Home