星期五, 1月 27, 2006

不知不覺

今朝,竟然唱了通K~
話說琴晚,小健又搞起八婆糖水會,我身為八婆團的第一屆成員,點可以唔出席?!今晚精神領袖沒有出現,我,小健,KAI進,ELAINE,ADA,洛,一行六人去了好好甜品「開會」,氣氛一般,百無聊賴的逛在街上,我說了一句「唉,好想去唱K呀!!!!」,超級無敵霹靂啪喇的意想不到,大家竟然高呼要去聚寶唱K,下,我講下ja wor~~~
之後,大家去了久違了的聚寶,唱到今朝五點,好滿足,唱K癮終於獲得解除,YEAH~~~
1.我同KAI進的完美演出---衛蘭<情深說話未曾講>
2.張學友唱的一萬年令全世界O了咀,痴線GA,好聽到我同KAI進不停講「XXX,你收檔啦!!!」
3.我同KAI進的挑機大成功---神話情話
如果要我為呢一個EVENT加上一個名字,我希望係叫「無黎啦喂唱K團」,又唔係有咩大件事,KAI進第二日都要做LAB,點解?竟然.......
意外的係我地琴晚全部人打電話返屋企話唱K,平時好嚴的父母們竟然好順攤,奇怪~~~

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

hehehe..I went to see RAIN gei Concert in NY arrrrr XD ~~~~
pic in xanga~

2月 04, 2006 2:45 下午  
Blogger 露比 said...

WoW~~~~~~~~
我烈想睇呀,baby~~~~~~~

2月 04, 2006 4:27 下午  

發佈留言

<< Home