星期六, 4月 08, 2006

呢幾日的空虛生活

清明,故意地導致唔使補習,yo~去拜山,不經不覺,婆婆已離開了三年,回憶仍在。吃了我最最最愛吃的燒豬,ichiban dis~~~

星期四,自制day-off,勁爽,去了寶湖補習,兩個hours自家講,真係講到氣咳。去了睇CITY U DANSO AP,俾個PK MC逼了上台玩遊戲,妖,真係正PK仔,GAG到無朋友。

星期五,PE堂俾個籃球打中個鼻,痛到亞媽都唔認得。上STOT,有FREE LUNCH,$50 SPONSOR,去了李慧珍樓食盡佢,燒雞沙律+超級舌拿魚PANINI+凍COFFEE,飽到亞媽都唔認得。綠茵山莊話加我人工,本應心情靚靚,點知個死o靚仔發我脾氣,吃屎的,頂佢唔順,開槍fae佢law,痴孖根,唔發火當我病貓。

今日,去了史提芬的GM音樂室夾BAND,YO~~~OOKK LA,始終有D唔慣,BELLOW退步了,要火呀!!!
跳MST,好累,還沒有復原。

NUR SOC TEE 出左啦,OK靚GA,唔知D人會唔會訂呢,願大賣。

原來陳源豐同許文瀚係我中學同大學的師兄,願早日康復,安息。

0 Comments:

發佈留言

<< Home