星期四, 5月 31, 2007

二年級補鐘實習記事 之 第四日

第四日 半A更
東區尤德夫人那打素醫院 5E

今日原本要番四個鐘,結果我番左五個鐘。
今日真係黑足五粒鐘,不過都係自己衰,我既自信心真係跌到落谷底。

一入WARD,應個鐘,點知個PT個DRIP 飛左出黎,搞到周圍都係血,咁我就幫佢REMOVE D MICROPHORE,再諗住用ALCOHOL清潔好啦,跟住我見條DRIP血滴滴,包水又落晒,我就DUMP左個SET,點知俾個NRS話........我應該KEEP番個SET。

之後見個PT的FOLEY同個URINE BAG DISCONNECT左,我問個NRS,佢就話CONNECT番佢,我竟然無ALCOHOL SWAP就CONNECT左,SHIT,點解會咁?????

今日跟個RUNNER NURSE做野,真係好充實。

話說,今日WOUND TEAM既人黎左,話要睇天殘腳的WOUND,我同個RUNNER就開俾佢地睇啦,點知一揭開張被,有隻好細的INSECT飛出黎,個NRS即刻尖叫,咁其實又真係幾恐怖,一定係因為佢D WOUND太臭先有野嬲,佢個D臭味,真係一行埋去就嗅到。 結果呢個成為了呢個ward的話題.......

知道runner的另一個名係仵作。

之後個MO問一D個WOUND既野,因為我琴日DRESS過,我都識答,太好了,之後個MO教我地之後點DRESS,我都聽得明,D自信心又好似高番少少,個WOUND,連WOUND TEAM既人都驚一驚,真係恐怖。

之後同個RUNNER NURSE做左兩個大工程DRESSING,一個就係天殘腳,一個就係TENCROFF + ABDOMINAL INFECTION,都做到我地死死下。話說我同個RN博殺緊的時候,竟然聽到隔離床 :「係呀,亞婆,我地三個過黎同你傾計架!」傾計,仲要三個人,D火真係HOM一聲咁燒上黎,不過其實想當年我都係咁既。 今日我同個NRS DRESS完個天殘腳,DRESS緊第二個,個MO竟然話要再睇天殘腳個WOUND,我地真係眼都擎埋,好彩最後個MO都話唔使.......否則,佢一定俾我地暗地裡媽死。

之後,我做一個CAT ONCE,最恐怖的惡夢,我竟然插錯,SHIT,我不如去死啦。
好唔開心,好FRUSTRATED,我真係好唔開心。

0 Comments:

發佈留言

<< Home