星期二, 9月 23, 2008

9間U,梗有一間係左近?!

今日打八號風,成村人都係屋企,有成60人係msn,大家都好空閒呢!!!

今晚唔開心,因為媽咪無啦啦話好討厭我,亞爸又咁講,全因為我好懶,SHIT,我真係好嬲,佢地成日又要我幫佢打字,又要我幫佢SEND EMAIL,又要我幫佢MUD,幫佢MUD,又要SET晒DEADLINE,而家當我係MUD姐,文書呀?..........好,佢而家咁講野,算! 人孰無懶,自己懶時就睇唔到,人地就諸多挑剔,好嬲呀!!!

開始左MADAN的練習了,自己好鐘意everyone nose個段,不過睇番video,真係好mung,點解自己跳舞都仲係一d力都無,點解隻腳仲係咁慢,點解移重心咁差,點解記step仲係咁慢………….好多疑問,好多唔明,其實………係因為自己唔夠專心,唔夠有心,唔夠,唔夠………又話要improve,又話想上堂,又話要學house,又話…………..好多野都係得個講字,無錢就真係mud都唔使講。最後一年的madan,究竟仲可以improve幾多,仲可以用到自己幾盡?但願自己用番上年AP的認真去對待呢件事。
今年會去齊9間U,梗有一間係左近?!

琴晚同亞朱,大保丸,貓貓,WINKY一齊DINNER,人老了?????總是提不起勁?!

0 Comments:

發佈留言

<< Home