星期四, 4月 26, 2012

ALSO

早兩日上左ALSO COURSE,之前一心諗住自己唔識OBS GE 野,不如積極D 上下堂啦,咁就報左,收到 LEARNING MATERIAL 原來係一個入面有廿個CHAPTER,每個CHAPTER 有廿幾三十版的光碟,簡直係反了眼,又後悔,早兩日,溫書的時候,更加覺得有一切由零開始的感覺,MUD 胎盤前置,SHOULDER STOCIA........ 星期一,6點起身去逼地鐵,上到去睇一睇個LIST,6個入面有4個半係MIDWIFE,MO,EVEN AC 都上..........OMG!!!!!!!!!! 我一定唔合格..........又悶,身邊一個FRIEND 都無,第一個STATION 係VACCUM DELIVERY,屌,個MID 一坐低,成個VACCUM PORCEDURE順利完成,而家即係屈機JE.......... 心中真係有好大好大好大的壓力,LUNCH TIME 根本吃不下,好彩識左POH 的MO 亞PAT,佢叫同事EMAIL 左PAST PAPER俾我..........就這樣,充滿恐嚇的一天渡過了......... 原本想從馬兒身上得到一些安慰,可惜佢又要做到好夜,我唯有帶著千噸的壓力離開,其實個日我有D 唔開心,有時女人明知眼前有工作做,可能男人會好直接,想著要快一點完成,可是,女人可能先想找一點支持才可以撐下去.........

第二天,才個知PPH 是必出GE,DIU,鬼知咩,以為ONLY 出MC 之MA,結果又係3秒3挑戰我的SHORT TERM MEMORY,結果,下晝的MC QUIZ ,有接近9成都係番抄PAST PAPER GE,STATION 我考 SHOULDER DYSTOCIA,PPH,FETUS RESUSITATION,順利 PASS 左個EXAM,其實我真係幾PROUD OF 自己PASS到呢個EXAM,因為MEDICAL STUDENT TRAINING 的時候,已經知道OBE 的知識,ROA ,OP 位,BREECH,OXYTOCIN 點落,我? ONLY 覺得生仔好似痾屎咁,MUD Q 都唔識,同一個LEI 民無分別,而家OBS 真係吹到兩下水GA

MOTHER 真係好偉大,因為由未懷孕開始,找一個男人,已經是一場賭博,懷孕,生小孩,更是一場押上了生命的賭博,厲害!!! 將來,不知我有沒有這種勇氣。

0 Comments:

發佈留言

<< Home