星期一, 5月 16, 2005

大陸三天遊

大陸,是一個我極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度極度抗拒的地方,人愈大,想法愈偏激,怕老鼠,怕污糟,怕搶野,怕擄人,怕返唔到hk,怕給人斬手斬腳,怕怕怕..........我可以肯定是患上了大陸phobia。
如果唔係成家人都去,唔係考完試,唔係亞媽話今次唔去,這一世我都唔會去,n個理由加埋,騎虎難下,我打死都唔去。

第一日,6:00am起身,對於我這些身心已適應了渡假式生活的,是苦的...
之後坐了4個鐘頭車,確實不適應車子爭先恐後,坐在車上都不安。
先是去了順德,是祖母的鄉下,d人個個都好好客,成日車你去食mud食mud,雙皮奶,姜撞奶......yummy :p

之後去廣州槎頭,自己的鄉下,是自己搭公車去的啊!!!勁吧
槎頭的環境明顯比順德差,走在街上要長期打醒十二分精神,長期抱著包包。
食野都要小心,注意力長期集中,慘......
裝了兩柱香給太麻太爺。
當晚,要去探叔公時,村內的街燈很暗,旁邊是地盤,我已打醒十二分精神,知有機賴野,點知好的唔靈醜的靈,見到個黑影走過,即刻尖叫「老鼠啊~」我同我亞媽差d想跳上老豆背脊,諗起都幾爆笑,不過個隻老鼠成隻貓咁大隻...........

媽咪講得對,大陸,確實是我自己不會再去的地方,但咁先擔心,暑假去蒙古時點算,各位人兄,關照下小弟呀!

6 Comments:

Anonymous 匿名 said...

你想知道你上蒙古個陣點咩~咪就係咁囉
失蹤人號名單香港女子一名,人稱彭x琳,或者x綺琳,或者彭綺x,綽號大大pat,同埋阿"伯"。
體形從來無人過問(因為問完等於無問)
身高從來無人在意(因為咁矮在意都無用)
體重從來無人問過(因為唔駛問都知)

若果有人曾目睹這名女子係任何食店外徘徊,請小心,以免她衝進貴店大肆大吃一番。
謹記謹記~

5月 16, 2005 9:35 下午  
Blogger 露比 said...

駛唔駛爆全名呀,匿名者。
why 阿"伯"?

5月 17, 2005 11:27 上午  
Anonymous 匿名 said...

匿名者你咁都唔知邊個~
阿"伯"咪即係ah bat

5月 17, 2005 1:51 下午  
Blogger 露比 said...

坦白講,我真係唔知你係邊個,我估野唔叻,我也不喜歡玩呢個遊戲,同我熟的人都知啦,你快d自首啦!
你想講的亞伯係咪即係亞啤ar?

5月 17, 2005 7:56 下午  
Anonymous 匿名 said...

死蠢~呵呵
匿名是雞~

5月 17, 2005 9:00 下午  
Blogger 露比 said...

你駛唔駛踩到咁盡呀~
你隻賤雞~

「人地嬲嬲~~~耶~~~」
問你死未?

5月 18, 2005 12:03 上午  

發佈留言

<< Home