星期二, 8月 30, 2005

看過了大把戲

蛋糕上的草莓
一套2001年的日劇,由第一集開始,深田恭子便問瀧澤秀明 :
「食草莓蛋糕,你會先食草莓,還是蛋糕吃完了先食?」






如果係我,我會先食蛋糕,最後先食草莓。你呢?














------------------------------------------------------------------------------

在一日之內,喪睇5套戲
1.龍咁威
2.見習黑玫瑰
3.戀上你的床
4.九個女仔一隻鬼
5.龍鳳鬥

最鐘意<戀上你的床>,唔好心邪呀,係因為真係最好笑,同埋我鐘意sammi同古天樂,就好似今日Emily 講 : 「我覺得古天樂呢d先叫真男人!」真坦白,真性情,烈女也~
-------------------------------------------------------------------------------

住Hall的application失敗了,我要上莊,為的是......我想要的hall life!

-------------------------------------------------------------------------------

之前有段時間,這個blog從我的icq info.中消失了,也許是想保護自己,唔想中大的同學仔見到自己個心諗咩,可能還未夠熟吧~但今日,自己突然間覺得,如果自己先在大家之間建起一堵城牆,大家點可以成為真正齊上齊落的護士朋友呢?
所以......
如果你係中大同學仔,對不起,現在,我是真心想和你交個朋友仔的。

人生有個真正朋友,的確好極,飲勝!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home