星期六, 8月 27, 2005

Reg. course & Join soc.

Sem1 的reg. course result 出左lu,大通跌到落3rd choice----中國文化與文學。請大家為我默哀......為我唸易碌大明咒一千遍。 yo~~~幫我補習~~~~~~~
P.E.有softball都算係一個安慰。
星期六全日空捍衛革命報捷!!!大家可約我玩哦!!!
一星期有4日上0930,剩下的返0830,多謝~天將降大任於斯人也,必先勞其筋骨,苦其心志,斷其休息
時間表出左,應徵part time去~~~


今日同daisy仔一齊返中大,先去UC陪daisy仔交form,再去恆生拿VISA,我人生中的第一張信用咭 V^^V
之後睇DANSO表演,有dd失望,我希望每個人都尊重表演,甩舞都真係幾樣衰。

總共參加了三個soc.
1. DANSO---決心不做甩舞王
2. 投資學會---唔知為mud
3. 聯合劇社---友情牌,組爸是CHAIR

不過我覺得聯合劇社中某d會員好心把口唔好咁臭,咁q乞人憎,佢知道我同daisy報danso,就扯高把死人聲 : 我上年都係danso ga,佢地"握"錢 ga,上年我無俾佢地選中,佢地就一毫子都唔還,成$500,之後又無下文wor......
亞嬸,你自己渣流灘,無俾人選中,係你既事,上course唔駛俾錢ar,烚戇!!!
嬲到呀,如果唔係應承左組爸媽,真係想丟低枝筆,SHIT~

仲有ar,今日有個男仔說服我地玩DANSO: 其實咪睇你地而家好似好怕羞咁,on stage的經驗多左之後,自信心就會build-up ga la,你睇,好似我咁.......
我同daisy先O咀,再爆笑,daisy之後話 : 真失敗,跳左7年舞,d自信心都係咁,都仲係咁怕羞......也許,真係要面壁思過了!!!

撞到David,佢話NA大O唔好玩,好彩je,之前臨時抽身~

我要努力,重申,不要做甩舞王!!!

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

你讀文學呀!!!
果然同上同落wor!!
情況會唔會等於我讀數呢?!

8月 28, 2005 10:04 下午  
Blogger 露比 said...

SHIT~~~~

有無朋友價?
or朋友仔,無得計?
ha ha

8月 29, 2005 8:37 下午  

發佈留言

<< Home