星期一, 8月 08, 2005

HKIMUN 2005

去完 HKIMUN 2005, 成個人昇華左,明白了三國演義同無間道的偉大......

1st day,朝早0800彈起身執行李同燙suit,我依家已經係執行李高手,一張check list都唔駛,勁野,行到落街,更發覺自己已經習慣了拖gip的日子,ha ha,有d似飛行員的感覺吧 ^3^
之後,因為去了半個月trip,所以mud都唔知的我竟然要做representative,係opening ceremony度做旗手,O晒嘴,算吧la,我仲係湯家驊面前訓得好lum,yeah爆~~~dinner時見到2xx個人爭食的震撼場面,我當然搶到食la,醒字派ga ma。夜晚見返陪伴了我半個月我bathing set,i hate it very much,之後phone back home to say:老豆,我好掛住屋企ar~~~
第一次同Nigeria(主角1,foreigner), Iran(主角2, from皇仁), Switzerland, Italy, Australia(gag友).....的representatives開會,真係俾nigeria吹脹@__@
金句
nigeria: 你地d developed countries 仲賺唔夠咩? (無奈+dead晒,真天真?假天真?)
大致得到共識。

2nd day, 做了一次speech,之後完全想死,上午的conference---2.5hours,下午的conference---4.75hours,成日只係呆坐,去廁所,私下串下其他representative......過了悶到真心想嘔的一日。開始發覺同nigeria, Iran的points唔同,no agreement,決定同Australia, Italy,Japan,Singapore......出自己的resolution。
夜晚玩orienteering無法投入,但已盡力完成了賽事,起碼無閃走,之後傾resolution到0200,other ppls suggest going to sleep,但已習慣A level生涯的我同unicorn無奈......都未傾完details,只係出左份very blief 的resolution,盞俾人插。
金句
Spain: Developed countries have no obligations to fund poor countries...you(Ethiopia) should ask yourself why your country is so poor. (汗+爆笑)
Ethiopia: Although we are a developing country, we would like Spain to show respect to us.

3rd day, 最有意義的一日,上午主要介紹份resolution,無特別。lunch,皇仁的人走過黎話: 一陣開始先聯手close左A2/A3 (A1,A2,A3係其他人的resolutions,mine is A4, 皇仁的is A5),再互相投贊成大家的resolution。Then, 我地應承左,基本上組組都係咁,為了自己份resolution可以通過,都會咁賤。精彩的事出現了~~~
Result (37 countries, need 25 to pass the resolution)
A1, A2,A3 cannot pass
A4 (mine)----22 (can't pass)
A5 ---32( pass)
點解呢? 就係因為俾人無間左la,而A2同A3一樣俾A5的人無間左。
何謂無間道呢?
無間道者是當人地話:好, 你地投我,我地投你。你以為我地means 成組A5時,完來只係Iran,我地班死蠢就成組去投人地,而人地呢,only iran投for,佢其他馬仔投棄權。結果,就咁俾人無間死左,頂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!之後,夜晚問返其休representatives,人地投佢都只不過係因為之間的committment, not for the resolution,O晒嘴,梗係la,份死人A5用d英文怒深,有鬼去認真睇咩,食屎的,俾人咁無間法,真係x佢,學野la!!!

之後轉topic,我地同其他幾個國家諗住聯手做恐怖份子,因為大家都無準備呢個topic,但當我地係度傾緊點搞破壞時,英國走黎搭訕,最後竟然俾我地班廢柴無中生有地諗到internetional agency呢個idea,結果仲係一個鐘內怒衝左份resolution出黎,勁野。
夜晚internetional night,依然無法投入,不過好多人話套衫靚,在此謝過旅遊局同dance team,我俾人硬拉上台行catwalk,結果俾我以醒的方法逃走了,ha ha,烈醒。夜晚用黎講是非,主角當然係無敵無間二人組la,0425 先訓。

4th day,朝早仲呆下呆下時已聽到nigeria係度拉攏人,頂,conference 怒俾人問問題,超爆忙地反擊,proud of myself ^^,投票時,我地internetional agency的idea pass左,但份resolution就唔pass,爭2票,不過算la,d人擺明玩野,我地份野得internetional agency呢個係main idea,其他都係廢話,idea passed but resolution can't? 玩野dis ne~~~~~
無敵無間二人組個份都唔pass,因為俾人,germany,反反間......
下午係大型conference, all representatives joined together to have a conference,無敵無間二人組依然聯成一線,投票時,chairperson做馬,望住佢la,為了數夠數,做假票數,O晒嘴~~~

結果HKIMUN就完左。
其實我覺得唔係想像中咁好玩,因為個camp時間上安排得太密,未能與組員混熟,大家gather一起都只係為左傾resolution,group leader又唔夠時間帶起個group,所以我根本投入唔到,side晒~~~~
仲有,過左4日3夜全天侯著suit同高跟鞋的生活,我更覺得我選nursing係無錯的,i tihnk being a business woman is not suitable for me。

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

It seems like you came back from a War...... =_=

haha..wear high heel shoes and suit not nice ma? =P

wanna see your look !! post some pic ma ^^

by the way...tell me about your dancing trip ar~~~~~

8月 09, 2005 2:56 上午  
Blogger 露比 said...

IT IS A HUGE PRESENTATION NE....
need time~~~~~~~
WAIT FOR ME LA
忠實讀者

8月 11, 2005 4:12 下午  

發佈留言

<< Home