星期二, 6月 14, 2005

賣命給ST.JOHN的香港一日遊

今天,約了班長十二點出發,死野2316踢波,下次見到佢實打爆佢個嘴......
之後我地搭了一架熱到嘔的271,之後去了搭船,今日我著了短褲,涼鞋,揹住背囊,梳了個清爽髻,成個遊客咁,落左船,見到藍天白雲,心情豁然開朗,彈彈跳的出發~~~~

之後我地決定行上Mc Donald道,死亡的決定>.<,初時都無mud野,行下行下,在近距離對高高的中銀大廈嘩然,之後,看到遙遠的半山有一個St. John標誌,我問2315是不是那裡,他無情的說:是.........我立即 O 了嘴,我後悔......不聽老人言,吃虧在眼前......早知搭小巴啦......

之後便開始了行山活動,真係有益身心....T__________T 熱到嘔晒電,d汗起勢係咁流............
行左大約15mins山路,已經想死,喘晒氣,立即衝入百佳買野飲........

去到St. John大廈,好似酒店式樓宇,靚! 之後,攪掂晒d野,我拿了16個bandage pack 同5本書,班長拿了12本書同一袋banner,重到死~~~~~死~~~~~~~~~~~再行落山......我地成個深圳一日遊旅客咁~~~~~讀 First Aid 個d呀,有人性的就請我同班長食野。

之後,因為不甘心立即返大埔,所以再一次做旅客,去了香港公園的觀鳥園,我沒有去過啊~~~interesting~~~我仲見到大嘴嘴塘鵝.....
之後搭叮叮,我成十年無搭過,interesting2....我喜歡新鮮的感覺.......

落大雨,d野又重,又肚餓........到了銅鑼灣,已沒有了半條人命,行了一陣sogo書店,便立即去了大家樂醫肚,再搭307回大埔。完。想死的一天。我恨St. John,為何它的總部那麼高,我又唔係member,點解要我賣命???不過,今日去了觀鳥園同搭了叮叮,打和啦~

1 Comments:

Blogger 露比 said...

重複 : 讀 First Aid 個d呀,有人性的就請我同班長食野。重點係食野。
ha ha

6月 15, 2005 1:12 下午  

發佈留言

<< Home