星期四, 6月 16, 2005

Rock'n Roll NEVER DIE!!!!!!!

今日,0830起身,為的是回校訪問老師,有些老師好合作,例如 : crazy tong,miss leung,校長更是找來幾本舊校列,找回我們的歷史,講了5分鐘,態度勁爆nice,真係萬分尊重我們這些小輩,令我感動~~~甘sir係一個好人,雖然有時長氣,但佢真係關心學生,成日都問學生所需,佢始終係MST的老臣子,對莫記有情有義,是校長的好人選,依家d人揀Donald Tseng都係因為佢夠「自己人」之ma....我撐佢!!!!!不過有d人就唔check intramail,有d人check左好似無check咁,正一懵懵懵食甜筒,無野講? 我對住你就真係無野講la~~~潮人是不會等你一生一世的。

之後去了夾band,同豬昕,崔b,kai kai,一入到去,梗係睇下我個honey---yamaha bass la,好叻叻,我識得自己插amp同tune amp!!!之後夾歌仔,因為我淨識 C chord,所以識彈的歌唔多,對不起呢!!下堂要steven教 G chord先得~~豬昕,唔識beyond d歌,點同你一起高呼Rock'n Roll呀~~~彈了一個半鐘頭non-stop bass,手指頭又好又痛,突然想手指頭起枕,想為bass留下一點痕跡,變態的我。走的時候真係唔捨得,想沉溺在bass,想hae在band房,希望keep到一星期一次ba~~~yeah yeah, fighting!!!

今日miss ting 叫我同冰冰預備雙人版蒙古,頂~你當我神仙呀,飲得多凍檸tea,谷冰上腦呀!!!
今天用了很多潮語呢!

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

你呢篇日記潮到丫…真係谷冰上腦。

仲有,句慒慒慒慒食甜筒入面,你漏左個慒字?

6月 17, 2005 11:46 下午  
Blogger 露比 said...

唔係懵懵懵,停一停,食甜筒咩?

6月 18, 2005 1:00 上午  

發佈留言

<< Home