星期四, 8月 11, 2005

頭文字R + 幸福的中大新生登記日

琴日係第一日出街學車,雖然最高只係轉到2波,但係都有行到成40km ga。有一刻,見到前面又有一架學車,我真係踩低d油門,意圖或企圖追上去,最衰arm arm紅燈......女人,是惹不過的,尤其是懂得飛車的。 (只有40km的都算飛車?????????????????汗~~~~~~)

今日是regislation的日子,有愛我的daddy, mummy陪我,初時覺得又煩又核突,但佢地係特登請假ga,之後呢,出門口時,我兩個鍾意搞gag的daddy mummy,一程路上搞到我哭笑不得......佢地仲開心過我,其實我係知道的,佢地一定好開心,正如我亞媽講,一個揹左成十八年,最重最大的包袱終於都狠狠地放低左,因為係我面前已經有一條好明確的路。由今日起,我已經係大學生了(中大話ga),Give Me Cheers!!!

最後揀左新亞書院,大細 O 都去,thanks for the great cheers from nursing 師兄師姐~~~

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

40km的單車就算係飛車喇

8月 12, 2005 12:22 上午  
Blogger 露比 said...

好好笑ar.......





爛gag.........dead晒la~~~~

8月 12, 2005 11:57 上午  

發佈留言

<< Home