星期四, 9月 01, 2005

Nursing 同學仔

Taken at The University after Treasure Hunt

都係時候介紹下我d nursing同學仔la~
下層 :
組爸 Kennth,擅長走堂,跑步,做功課reseach,好人及奇人也,好錫我地ga,仲係UC dramasoc. 的chair,勁。

中層 (由左至右) :
1.大隻彭
2.Kelly,是基督徒,亞七的中同
3.Karen,roomate,有一晚,我訓著左,佢叫我去玩,我竟然答佢 : 唔la,我而家好唔清醒。再一次証明我訓著的時候,請不要跟我交談。
4.Christine,曾經有ABC君,NA人,是一個坦白的人
5.Mandy,一個重視家庭的人
6.組媽暨同學仔亞芝,自小便視護士為志願,打排球勁勁勁,may be dansomate

上層 :
1.亞七,班長,development of nursing 的出席率就靠佢la,hyperactive person
2.David,NA人,穩重的人,我叫佢組爸,佢話唔好,故我叫佢組叔------->早熟 v(^.^)v 演變成?3.Emily,唯一的SHAW人,之前係HKIMUN的OC,見過ga la
4.亞飄,是一個想直接結婚,唔想拍拖的人,第一次聽到時,我o左咀。
5.Selina,560是佢個名,但由今天起佢叫豬肉玲,早熟改ga,haha


我愛大家!

0 Comments:

發佈留言

<< Home