星期五, 2月 10, 2006

回覆投訴

早兩日有隻鷹叫我update下個blog,由於我實在太怕禽流感的關係,唯有就範啦!!!

都係講返d濕碎野。

星期一,「我頂你」乘十萬次 to 嘉芙連,你去食屎la!!!話說個日一朝早出去沙田第一城的老人中心做practical,tutor就係嘉芙連,開始時我對佢無mud野,咪又係一個人咁,之後,佢叫我地開始set up,ok,佢問我地識唔識用部膽固醇機,咁我地話唔識la,因為無教過,之後佢拿一本說明書給edith,已經令在場人士O左咀,無所謂。之後,我地幾個人雞手鴨腳咁研究la,妖,雞腸黎ga,鬼識咩,好彩有emily,不過,都係猛咁error,真係火都黎埋,之後,嘉芙連拿了部機(因佢知時間無多吧!),冷淡的說:「??!呢部機邊駛calibrate ga。」我頂,鬼知ar,算,口角只冷冷的戚了兩下,佢教我地點用部機,ok,明,之不過,佢竟然講左句:「d膽固醇試紙好貴ga,成十幾蚊,你地做的時候要小心d。」嘩,咩人黎ga,我地一次經驗都無,你當我係神呀,我心諗,駛唔駛咁俾壓力人呀,話晒都係見血野呀,十幾蚊張咁巴閉,俾返你喇,咩態度?就係咁,佢經已辣著左我,事關我就係負責驗血糖同膽固醇的那一位。戲肉黎la,有一個client問我:「姑娘,我食左早餐,唔知(血糖)有無影響?」我答:「食完野(血糖)係會有少少影響ga」佢條mook咀竟然講:「正常人係唔會有影響ge,都會有個指數。」我知,我知我唔pro,但係都唔好用d廢話,係d client面前落我面呀,佢咁講,全世界真係得佢一個人正常,亞豬亞狗都知飽肚時血糖會高少少ga la,妖,佢呢句話廢的程度真係爆晒膨,連emily同edith都O晒咀呀,痴線ga,我憎佢憎到死呀。全日我都勁唔妥佢,開post con.的時候,我心諗,這是什麼post con.?問書law唔該,佢自己ar,連d normal range都唔熟,竟然玩問書,post con.,連Ruth都held得好過佢,我禁不住釣起魚上黎,竟然俾佢發現,樣衰,算,才一day,我怕你凹眼呀!!!憎佢憎到有人身攻擊成分,証明了我是真心的。

第二日,跟我最愛的susanna去社區中心做service,心情烈靚,淨係見到susanna的笑容,道氣都順d啦,前後兩日,我做service的心情就大不同了,susanna呢d tutor和藹可親,教左我好多野,我由衷的佩服佢,唔似得個d人淨係問書,串students,嚇student,我真係好鐘意跟susanna,她,不是hae王。中午,我們請了susanna去飲茶,答謝佢出ward時的照顧,佢係唯一一個tutor會同我地去食飯,講了好多好笑野,知道了不少野,下午,susanna安排每人都有個evaluation,佢話我出ward表現淡定,好開心,不過,佢話聽到人話我掛住傾計唔做野,我頂,一定係嘉芙連,因為我琴日同emily講完佢的廢話故事之後,佢同emily來了一個四目交投,妖,我自問我出ward的時候係認真的,你咁砌我?!?!點忍。好彩,susanna都話聽到覺得奇怪,因為佢話佢諗我點解會唔專心?(即係話我係佢心目中都唔係一個傾計唔做野的人啦,yeah!!!)咁我梗係自辯啦,好彩,susanna都好似幾buy我的解釋,是的,我會努力。

2月5日晚,公司春茗@ cwb鴻星,氣派一流,豪,咁大個女都未試過,虛榮度爆晒標,隔了十二個鐘無食野,猶如餓狗搶屎。同場加映巧遇靚女郭可盈,型仔林文龍,上等人梁舜燕,進賬$200。


Danso AP開始practise啦,我諗住跳chris同暉仔,yeah,爆show on 四月四日晚,仲唔快d醒水抄低落schedule?!

星期一,新生命。

0 Comments:

發佈留言

<< Home