星期一, 4月 17, 2006

瘋狂假期

呢個為期四日的假期,過得好開心,做了好多之前因為而做唔到的事,或者無諗過做的事。

1. 陪老豆買菜,任性地要求煮九大簋,食了幾晚都食唔晒,哈哈,好滿足,好幸福。由細到大,我老豆成日都話 :「你嫁的時侯,千祈唔好話帶埋我過去呀。」哈哈,如果可以,一定帶啦,或者長期番屋企食law,哈哈。就係咁,成功的令我四晚乖乖的留在家中吃晚飯,多難得,遲d如果住hall.......諗起都覺得可憐。

  • 靚又甜又好味又有益的湯
  • 炆牛腩
  • 梅菜蒸豬肉
  • 盬焗雞
  • 瑞士汁煮雞

2. 早上和媽媽去了海濱公園跑步,跑了45mins,涼風吹,日光照,好舒服,感覺優閒,好似外國的生活,咩都唔使諗個隻。相比起F.7個年,MISS LEUNG帶我地跑海濱,跑左一半,我已經氣喘如牛,而家? 哈哈,黎多個ROUND都仲得~~~~~~~我無醉~~~~~~~~~~我覺得自己身體好了,健康大隻彭,哇哈哈~~~~~~~~ V(^O^)V

3. 一家人夜晚一齊睇DVD,KING KONG,一齊投入,一齊俾反應,一齊尖叫,感覺真係好屋企人。我仲係父母面前用粗口鬧個死肥佬,也許,我在他們心中真的大個了。

4. 飲了兩餐茶,吃了公仔麵,哈哈,肥死了。不過,重左一磅到ja,嘻嘻,要偷笑,之後要怒跑步,食得清d先。

5. 讀了書,好,不斷努力中。

6. 買了廣末涼子的戀愛寫真,得閒先睇;睇了電車男第一集,好似OK WOR;download了checkers (80's 日本band)的歌,有FEEL。

突然諗起一首歌 :

肥婆,充滿極了脂肪,

最喜愛去跳舞,

屎忽扭扭下.........

這..................

不就是我嗎?????????

哇哈哈。

暴走中,開心到痴孖根。

我愛我的可愛溫暖彭豬欄。

6 Comments:

Anonymous 匿名 said...

i love my dearest ruby pang too...

=)

4月 18, 2006 12:38 上午  
Anonymous 匿名 said...

電車男 is quite a good series to watch. I recommend it to you. (No intention to interrupt your study ^^)

4月 19, 2006 9:04 上午  
Blogger 露比 said...

I Luv u all ~~~~~~~

哈哈,電車男,我會追落去ga,難得可以唔使錢睇日劇。

4月 19, 2006 2:03 下午  
Anonymous 匿名 said...

yaya... I have that on my computer too..but didn't finish....

I jsut started watching GOOD LUCK yaaaa~~ o my godddddddddd he is SOOOOOOOOOOOOO cute >.< wakakkakakakaka

4月 19, 2006 4:13 下午  
Blogger 露比 said...

木村??
烈爆超 靚仔呀,
痴線

冰之驕子 仲型呀
傻了

4月 20, 2006 8:46 上午  
Anonymous 匿名 said...

冰之驕子 ? another jp drama ma?

hehehe..let me ask my fd if she has one......XD


hehehehe I love his drama sooo much ..kakakak << Low b + ing..



need to do some hw la..have work tomorrow..Sunday 11-7pm >.<

4月 23, 2006 10:30 上午  

發佈留言

<< Home