星期一, 6月 04, 2007

睇開D啦

arm arm check左成績,ookk啦,不過3012的成績係估計到的,有進步的空間,亦都知道死亡的原因,有少少失望,唯有下次努力啦。

八月暑假有機會去十日新彊跳舞,我決定左去啦,希望去得成啦。

知道香港飛行服務隊有flight nurse呢個post,好有興趣,好似好challenging咁。

今日練lab,only一個好simple的dressing都勁多uncertainty,點算?!

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

THANK YOU PANG YEE LAMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ~ =)

leave u more msg later..
read the one u left me..

I'm with u TOO !

6月 05, 2007 1:46 下午  
Anonymous 匿名 said...

flight nurse really seems very attractive bor~~

你都知啦!我好耐無黎睇啦...
我今次突然發現,那大題目下的個句話...
覺得"又係wor"
我之前無諗過點解咁多人鐘意" sharing"
呢個pt最少應該係其中一個原因吧^^
flight nurse really seems very attractive bor~~

你都知啦!我好耐無黎睇啦...
我今次突然發現,那大題目下的個句話...
覺得"又係wor"
我之前無諗過點解咁多人鐘意" sharing"
呢個pt最少應該係其中一個原因吧^^

6月 07, 2007 11:39 上午  
Anonymous 匿名 said...

...you know, I just want to hv a try to leave comment, but...strange....

6月 07, 2007 12:29 下午  

發佈留言

<< Home