星期一, 10月 06, 2008

為口奔馳

今日已經係第三日番TUNS,係個WARD入面,繼我前日的BLOG中寫的忙碌程度後,而家? 簡直係三級跳......第一日,有MAGGIE係度,OBS都TAKE少半格,D野又唔知放邊,都無MUD做TREATMENT,第2日,MAGGIE都係度,我又要搞少少HR野,不過都開始做TREATMENT,今日第三日,MAGGIE番P,我番A,一入WARD已經TAKE OBS,除左ROUNTINE X 3 外,又要SUCTION,又要CAT. ONCE,又要DRESSING,又要餵奶,又要開檔俾醫生MUNG喉,今日的BREAKFAST 同 LUNCH都真係食完就走,再坐就做唔切D野.........好多次係D PATIENT面前 又「SHIT」「妖」「釣」,真係MUD都出齊,不過當然係D UNCONSCIOUS的亞婆面前啦,又細細聲的........

今日見到APPLE係facebook寫自己係冗員,我都好想做一個冗員.......

今日係個WARD入面簡直係不斷咁急步來急步去,「為口奔馳」呢個詞語真係中晒,得個「奔」字。今時今日先知道自己之前做實習,就算係跟TUTOR,都係極受保護的,今日企係個WARD入面,做RUNNER的,真係好X忙,真係要仆係度,先做得好,做得晒D野。一個WARD有4個TEAM,37個病人,你要做既野係無邊際的,有人幫你做OBS,係人地好人,有人叫你做TREATMENT係看得起你,先會放手俾你做........今日係個WARD入面,覺得自己好無能,成日都暗地裡發現有人幫我執手尾,發現自己做錯野,發現自己做唔到野。

比AP的時候還要辛苦,今日LUNCH的時候,打開個飯盒,見到好多靚送,其實REALLY FEEL到屋企人的支持,爸爸打電話黎,真係有D想喊,太辛苦了,究竟大人們係咪都咁辛苦? 大人的世界就係咁? 究竟個時maggie點一個人做晒d 野既呢?

原來當一個人好忙好辛苦時,一切既野,都係好似好虛浮,個人累,累得呆滯了。

睡了兩個半鐘,人才正常起來。

今晚又要MARK舞,明天再續,番A。
加油啊,唔可以俾F5打低架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

甜的吃,苦的也要吃。

0 Comments:

發佈留言

<< Home