星期五, 12月 19, 2008

facebook 取替了xanga

最近發現大家都不再多打xanga了,是我太無聊,定係facebook已經取替了xanga?

今日番CUHK聽一月出WARD的BRIEFING,我係跟REBACCA CHAN考TPC,一個咁NICE既TUTOR都俾我中到,不過我又唔會太興奮,因為我相信我的命運,考試的時間,肯定有D唔知MUD的事發生,要考我的臨場反應同EQ,我都慣晒,求求其其合格左佢算喇,都唔敢諗太多!不過而家表面證供都好似唔差,好既WARD,好既TUNS WARD,好既TUTOR,都其實好過其他同學仔。

見到下個星期的DUTY,真係有D TIRED,日日都番A,下晝又要跳舞,其實真係好累,以後的日子還遠呢!!!

見到周慧敏結婚,雖然受千夫所指,但係俾著我,我可能.........都會接受番呢個人,無論如何,都已經一起走過十九年的光景,還可以和一般的拍拖作比較嗎? 一早已是身邊不可分割的一半,又如何能話斷就斷呢? 如其要在極度傷心下不甘心地隱退這份愛,何不一起攜手面對問題,走出陰霾?

又到聖誕,身邊的同學都問我點解仲番工,其實一個無拍拖的人,廿四廿五號會有人約咩,如果得幾丁友出到老遠尖咀,用好鬼貴的價錢食一餐飯,再要同人逼到嘔電,咁我情願賺完$550之後,好好睡一覺,和家人吃一個又豐富又開心的家庭西餐,睇下日劇,早D抖..............其實我真係一個好懶好懶的乾物女................我真係唔介意!!!!!!!哈哈哈,我真係無得救。

琴日我終於開始睇「交響情人夢」,我真係好OUTDATED呀!!!

唔知點解.........
好想食大阪燒呀!好想食大阪燒呀!好想食大阪燒呀!好想食大阪燒呀!好想食大阪燒呀!好想食大阪燒呀!好想食大阪燒呀!好想食大阪燒呀!好想食大阪燒呀!好想食大阪燒呀!好想食大阪燒呀!好想食大阪燒呀!好想食大阪燒呀!好想食大阪燒呀!

我未食過架!!!!!!!!!

2 Comments:

Blogger Unknown said...

加油呀鐵人露比....!!

12月 19, 2008 9:57 下午  
Anonymous 匿名 said...

"其實一個無拍拖的人,廿四廿五號會有人約咩"
如果我唔係27/12要考試既話
我會約你架bo~~
同埋呢...單身都可以好精彩架wo!!!

p.s.你自己估下我係邊個na~~haha

12月 20, 2008 3:31 上午  

發佈留言

<< Home