星期五, 10月 31, 2008

RUSH

今日真係好LA爆,番A到十二點,ONLY番左5個HRS,已經插左兩次半cat once,洗左7次傷口,有個仲要係大水TUM BED SORE,真係好X臭啊!!!!

十二點RUSH去IED ON SHOW MADAN,我的一身衣服真係7到無朋友,又要夾住個化妝袋當街當巷化妝,俾D學生哥望住晒,呢個時刻我簡直想搵窿捐...............我以後唔使係大埔立足。

個人的體能真係好差,今場真係大失準,可能個人真係未WELL PREPARED,唔可以再係咁,LAST TIME!!!!!!!好對唔住大家,我竟然係COMPET餅餅中出了一個大錯誤........我跳舞時望住企係中間的CHARLENE,我輸左,因為我真係無CONFIDENCE。

今晚番NIGHT,正。

唔想做NRS的ACADAMIC野,我都唔X知佢做MUD,DIU!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home