星期日, 10月 26, 2008

成日都話唔再通頂

前晚番完P,放工就番中大排貝貝樂團,都係執番D上次9/21個人無黎的動作,FLAT OUT(盡我所能)左幾次,之後就去食宵打冷,有成廿個人呀變態........野食好好食,跟住同大家一齊講下9野,笑番三秒的臭腳,笑下GE的怒婦MODE,其實我真係幾勁,唔使望人,唔使同人講野,都可以令好多人好驚我,我諗我最ARM做訓導主任.........

之後轉戰MC叔叔........

五點半就走,直接去番工,好臭呀個身........

人大左,其實真係唔應該通頂,真係保唔番,不過有時有D野,無左就真係無左,我諗我仲會好珍惜每一次朋友的聚會,因為出左黎做野,就唔會再有咁的心力同機會.......番P、通頂、再番A,我都試過,都話DANSO的人係鐵打的,邊有咁易暈.....

*連DO姐同呂方都可以散,又再一次令我覺得愛情好比強積金,人大了,就要開始儲,為的大部份目的都是將來的生活,有時個市好,感情就會正增長,一個雷曼兄弟,連DO姐都頂唔住喇!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home