星期六, 10月 18, 2008

吹水的重要性

琴晚露西生日,原本應承左買CAKE CAKE俾佢,不過我去到美心,已經關門大吉仔........跳完暉暉,同左一大班朋友去MK食野,其實本身好想同露西傾下計仔,點知佢今日要早起去出團..........
我好想食美心早餐,
我好想同大家一齊通頂(雖然唔知為MUD),
我好想同大家一齊MARK舞,
我好想多D同大家一齊食野,吹水,傾下D八婆野,哈哈哈。

好彩同大家一齊食野,先可以得知KARGO開WORKSHOP的事,YEAH,我會JOIN GA,同JOSIE一齊YOYO!!!!

哈哈,今年MADAN兩隻舞我都著裙仔,我要有新生命,今次係自己俾自己的。

我真係好想好有錢,咁我就唔使早起,唔使番工,唔使趕命咁番中大,唔使趕住番屋企,可以同大家一齊玩到天昏地暗。吹水真係好緊要,好鐘意聽人講野,好鐘意大家!!!!!!

我諗每個跳舞的人,心中一定有一個偶像,一個會令你態度一百八十度轉變,由頹廢變到勁積極,不斷MARK舞,你心中的HERO又是誰?

0 Comments:

發佈留言

<< Home