星期二, 10月 14, 2008

番工 & EXAM

琴日一番工,就dead左一件,個亞婆早兩日仲同到我講野架,唉,真係好........我都唔知應該點講。

琴晚臨收工,ADMIT左一個後生的女人,佢COMPLAIN自己經血過多,突然話懷疑佢有急性白血病,唉,佢有個好鍚佢的老公,仲有一個仔,一個好幸福的家庭,如果真係既話,都真係幾........我都唔知應該點講。

今日,頭先ARM ARM去左考FAMILY VISIT,ASSESSMENT同EDUCATION同一日考左,好彩我地有十手準備JE,個FAMILY都OK NICE,問題唔大,我覺得都考得OK既。

今日番P,之後趕番中大 BUM LIKE YOU!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home