星期五, 10月 02, 2009

4缺3 加1

今日係中秋,就好似一班fresh grad一樣,俾人屈左番a/n,當我滿心以為無咩所謂,以為屋企人都會同我食飯時,原來唔係GA,佢地會去麻麻屋企食飯,即係話得我自己一個係屋企.............之後自己一個番工...............不過Finally,有人話陪我食wo,^__________^,仲有得食爸爸臨走前煮俾我食的愛心蒸水蛋同菜,太好了!!!其實全世界有好多人對我好!!!

人月兩團圓。

早幾日,小同聚,飲左酒,飲大左dd,下次唔會law.............
不過我要澄清 : 我無醉!!!!!!!!!!!!!
仍然係正常既我黎ga!!!!!!!!!!
不過其實幾開心。
thx gap wah!!!!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home