星期四, 10月 01, 2009

十年不幹

呢幾日做左d好耐無做既事.......

琴日去左跳舞,第一堂係billy既technique level 2&3,好開心,因為係中國舞的基訓 + 拉丁的排舞,好得意的堂,好好玩,又練到野,緊晒既筋係billy老師的鼓勵下鬆番d 喇,不過我真係企得好唔穩,無左條把杆就完全kai左,不過billy老師都好好咁更正我,好在欄船都有3分釘,擺pose我最在行,哈哈哈.......大半年無好好郁過,條筋又緊,又控制唔到d肌肉,慢慢黎啦,我決定keep住上,上唔到元朗就上下billy老師的堂啦!!!拉埋蓉蓉落水先,哈哈哈!!!今日兩舊call機肉肉同埋股巨肌都有d痛,long time no feel,hahahaha...........train it up!!!!

第2堂係yanyan的girl's hiphop,我果然唔可以好快咁記到d動作,而且成日俾人逼場埋牆角,真不好受!

下星期約埋十年不見的chie上堂,我地一齊丟低d好麻煩的exchanged 男人,同埋d唔覆電話的人lu~~~hahaha

今日一早,真係好爆,我竟然執屋,而家,at least個廳見得下人,哈哈,上次有人上黎屋企,真係好embarrassed >___________<>

so tired

我呢幾日真係好乖 ^______________^

p.s. 出左人生第一份RN糧,$22,345,不過俾左屋企,加埋自己的個人強積金之後,今個月得番$2345可以使........咁............我使唔使做多份PART-TIME??? 我其實都幾窮......唔理喇,我等俾人包,V ^____^ V

1 Comments:

Anonymous 好麻煩的exchange 男人 said...

即係咁..
如果我有錢跳都唔駛咁麻煩啦
係唔係你比我份錢先!?

10月 01, 2009 11:49 下午  

發佈留言

<< Home