星期四, 9月 10, 2009

工作壓力?!

其實我一直都唔覺得自己有工作壓力,最大的CONCERN通常都係怕俾錯藥/俾錯DOSE/簽漏名/做漏野,SO唔會因為咁而訓得唔好。不過自從番工以黎,我的睡眠質素又真係差左好多。
  • 要等好耐先訓得著
  • 訓著4個鐘又醒一醒
  • 發下惡夢
  • 番P的時候,十點半自動彈起
  • 番完個NIGHT,要死典爛典先逼自己訓到4個鐘
我見住自己個黑眼圈由之前放假淡左好多,變到而家又番番黎,真係好唔開心呀!!!最怕的係,以後的日子點算呢?
我決定每日臨訓之前睇一集黃子華的絕世商驕,同埋搵人心靈綠洲一下。希望有用啦!!!
做我呢行,節奏太快喇,個腦8個鐘KEEP住RUN,個精神真係好容易HYPERACTIVATED。


趣事一則:
話說琴日戴極都戴唔到一條手鏈,個一刻真係好想結婚,可以伸隻手出黎,叫自己喜歡的男人幫我戴上,點知係呢個發緊花癲的時候,冷靜的腦袋竟然想出了用膠紙幫手,結果5秒後成功咁戴到條手鏈.................又唔使結婚LU.....................天啊,俾我做多幾分鐘少女好無???
有時做下女仔,發下姣都幾得意 ^______^(我而家唔係女仔咩?!)

0 Comments:

發佈留言

<< Home