星期一, 5月 04, 2009

豬流感

首先,welcome back betty,我地個會隨時welcome再加入。

呢幾日黎,晚晚都係豬流感的新聞,坦白講,我真係驚到賴屎,死wor,會死人架!!!早兩日,一宣佈有第一單堅野係HK,我個心真係離一離,心諗「咁Q快打到黎?! 仆街喇,我對自己的INFECTION CONTROL真係無100%信心,我可唔可以全身而退架.......」

踏入5月,我差唔多日日都安排左自己番工,番工第一日已經頭痛+MILD FEVER,真係唔好唔信邪,誰知道5月1日就宣佈有一單堅野,咁我真係唔想番工,我老細竟然仲ENCOURAGE我番,我無保險GA老細,坦白講,我真係唔在乎個一兩個月的人工,始終都係命仔緊要,遲D STAFF左就話無得退姐,而家? 爆起上黎的話,作為PART TIME既我,一定會CHOOSE做逃兵。

朋友仔連日來係FACEBOOK的 STASUS都寫要做一個好護士,對我來說,當一個好護士的定義,係做所有的PROCEDURE都要PROPER,ENSURE PATIENT'S UNDERSTANDING BE4所有PROCEDURE,ENSURE PRIVACY,一定要應鐘,得閒要餵飯、換片,任何時候都唔可以唔理PATIENT的要求...........最重要係有一顆無私的心,即係係人人都退的時候,你要站起來..............再簡單D講,即係在豬流感/SARS的時候,如果你老細問邊個主動去ISOLATION WARD幫手,你會本著一顆無私的心主動去做天使。以上的POINTS,邊個有信心FULFILL得到? 我唔得,我肯定,因為我都係一個人,問心無愧就得。

今日,我完成了4年的大學課程,有一個學士學位,坦白說,得來不易,我雖然自問經常都笑笑口咁係醫院CANTEEN談笑風生,感覺好開心,但其實我地個個都好累好辛苦。當護士難,其實當一個護士學生,尤其係LAST YEAR的,都有一定的難處。番A的話,要5點起身,仲要無LUNCH時間,有時聽埋姑娘的教訓,再回到家,都已經係3點半,咁我應該訓覺定係食LUNCH呢? 咁既日子足足頂左3個月,呢D其實都係微不足道。係個WARD度,第一,D STAFF一方面又以為你mud都識,因為LAST YEAR LA MA,所以係PLACEMENT以外的時間要好好溫習,黎惡補一下3年黎因風流快活遺下來的孽債 ; 第二,因為你要考試,為求同STAFF打好關係,當你眼尾見到佢做D BASIC CARE,例如換片,度BP咁,就一定要以保特的速度去接手,仲要笑笑口咁講「等我黎啦,等我黎啦」,當係見到佢做一D你唔識既PROCEDURE時,又要好謙虛咁詢問佢可唔可以教你,而且,係往後的日子,仲要牛咁眼留意有無實踐的機會,又要好謙虛咁詢問佢可唔可以俾你試下,另外,係TEA/DINNER時,如果你CHOOSE同D STAFF坐,又要陪下笑,懶好奇咁搭下訕,第三,AS A STUDENT,你又要表現得你好有HEART,經常要懶好學咁拗D野黎問,注意,提問要有深度,亦要表現出「我有搵答案GA,而且有BASIC KNOWLEDGE,我求你教我啦」的一面,以上的就是每日係個WARD度要交的功課,一顆頗為虛假的心,一塊厚到死的面皮,一個好清晰的腦袋,一雙好精靈的眼睛,一個長期有笑容的咀,一條三吋不爛的舌頭,一對磨打手,一對強而有力的臂彎,一對保特的腳,仲有最重要的,自己的態度,一個強勢。這就是我的生存之道,說應該要說的,做多過應該要做的。但係,最最最最重點的是,我背後還跟一眾大學生一樣,都係交緊四萬二千一百蚊GA !!!!!!!!!!!!!

返回正題,經歷咁多,我本來係一個頗為有光明前途的小伙子,我仲有我的青春,我仲有我將來無限個的可能,在呢一刻,我仲未想死AR,尤其係呢隻豬,專食D 廿幾歲的小朋友,中招率極高,想當年的謝醫生都結過婚呀,我? 連糧都未出過呀!!!!!!!!!護士唔係社會的公僕!!!!!!!!!!護士只不過係社會的一份子,我唔明白,點解D家屬有權指住我個鼻黎鬧!!!!!!!!!!!我唔明白,點解的士司機唔使自動獻身,但係護士就要自動獻身!!!!!!!!!!!我唔係公僕!!!!!!!!!!!如果著得起套制服就係自己人,咁我要求有一份保險!!!!!!!!!!!當一個護士,確實需要愛心,但我好想好想好想好想講,大家唔可以將自己的諗法套係每一個護士身上,護士都係人,都係怕死,都有情緒,都有尊嚴,唔好以為個個護士都係藍丁格爾,唔肯去isolation ward係正常,自願去isolation ward係bonus。醫護人員肯照顧病人,不論係真心/被迫,都值得RESPECT,唔係ONLY死左既人先值得RESPECT。

我之所以選擇做逃兵,因為我同大家一樣,我怕死。
我之所以選擇做護士,因為我同大家一樣,我要一份工。

0 Comments:

發佈留言

<< Home