星期一, 1月 05, 2009

唔想黎的始終都黎左

今日係一月五號,正式開始左為期4個月的CLINICAL PRACTICE,OMG!!!
不過都唔錯GA LA,係自己的大埔地頭的大埔醫院,出門口都係半個鐘,其實個天都已經對我唔錯,只不過係WORKING HOURS比人地長8個字姐........其實唉..........叫得CLINICAL PRACTICE都唔會係一件值得開心的事。做人呢......有時應該認命,有時應該樂觀dd,有時應該閉上自己的嘴巴,企企企..........繼續做我一個番工等食飯,食飯等放工的冗員student..............

今日第一日入ward,我同maggie係對面ward,入到ward,我諗有1/3的patient我都serve過,so interesting........不過我好似變成左一個除左round片之外,mud都唔識的year 4 nursing student。我真係好想番F5實習呀,一定好開心!!!情願多野做,好過要搵位玩捉迷藏,你睇我唔到,你睇我唔到,你睇我唔到係度hae~~~

clinical practice + TUNS + compet training,其實已經好令我吃不消........而家我同daisy仲應承左跳MST的舞,我唔知自己呢4個月會變成點,可能我會撐唔住,發晒老脾,黑晒面,不過都係要做,都係要跳,其實到到今時今日,唔知點解,跳舞好似已經唔係PURE地為左enjoy跳舞,係一個習慣,係一個責任,係一個定位,好似覺得因為我係一個識跳舞的人,所以我會keep住跳,唔係要追求有d mud成就,只是覺得人跳我跳,唔通..........其實................我唔鐘意跳舞?!不過..........可能已經將呢樣野融入左自己的生活,平平淡淡的,未尚唔係一件好事!!!

last year la,今年的compet,我會得著幾多? 琴晚同daisy講,好快我地就開始過住捱麵包,黑眼圈,洗唔切衫,唔知點解長期肚痾,見唔到屋企人,屋企仲差過酒店的日子..........其實一年前的日子況如昨日,點解呢一年過得咁快...........

琴晚終於食到一直好想試的旺角咖哩牛腩焗麵包,加好出名的凍咖啡,OK 啦,不過我自己一個人食晒一整個,換來的是一整晚飽得跳不到舞 + 要節食兩日..............果然係小食可以怡情,大食可以亂性................

今個新年.........番唔番工好呢?!

1 Comments:

Blogger Unknown said...

唔好返啦~
我都決定唔返,雖然冇左相等於一日人工的利是$

1月 08, 2009 8:17 下午  

發佈留言

<< Home