星期日, 1月 11, 2009

我覺得做人真係好應該有人情味

其實有時自己有幾辛苦都好,有時有人情味,有d野自己頂硬上,自己得著可能更多。今日同大師姐傾講左兩句,覺得人要飲水思源,希望將來的自己都可以咁樣。

今堂上元朗,雖然個人勁累,不過都叫做無MUD點俾MISS話過,都叫係奇蹟。

新年快D黎啦,我想放假,不過NO早兩日又叫我試下一個星期咁番工,佢會安排一個STAFF帶我跟CASE,係一個好好的學習機會,不過咁我就會無左個新年假,我又唔想咁,魚與熊掌。不過其實放新年假又係無野做,日日係HOME訓.............食...............我又唔想咁。點算?!

早兩日跳JAZZ先發現MISS當年教我既野,真係畢生受用,好多謝MISS七年來的教導。

要執衣櫃喇!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home