星期一, 4月 27, 2009

影評

過晒compet,過晒AP,過晒TPC,本小姐終於都可以HAE到出汁,不過呢段日子只能夠維持6日,SO SAD.......

近期係咁睇戲,不過全部都係免費的,正到出油。

去片...............


禮儀師,係日本上的時侯我已經十分期待,因為有我好好好LIKE的廣末涼子,仲有個咁爆炸的TOPIC,一定要撐一撐場!!!不過作為PRE-RN的我,一見到主角可以單手TURNING,我真係覺得佢屈機到爆,當到D感動位,聽到D人的鼻水聲時,我心諗,其實真係咁感動咩?死啦,我真係NO FEELING啦對住呢D生死位,SO SAD,不過都不失為一套好片。
唔好睇,唔夠好笑,得吳君如一個,其實佢都唔係咁撐得下,expect太高,唔太得,古天樂又好似好辛苦咁,又係傷女王...............

DANCE SUBARU,沒有抱住任何期望咁去睇,結果比我想像中好睇,女主角又靚,男配角又靚,跳舞的部份,因為無諗過有D咩突破,所以唔會失望,不過睇完呢套戲,引我諗多左好多關於跳舞既野,跳舞的心態,跳舞確實係應該開心既,只不過廿二歲,應該嘗試!

好睇到完全唔使講野, 所有人都做得好好,仲好睇過霍元甲,呢一套戲我反而睇到眼濕濕,同埋真係好想打死D日本人,歷史,係永遠不能磨滅,係永遠不能改變的。完全係抱住睇靚仔的心態入去,點知都不失我所望,林超賢有一手!!!任賢齊都做得唔錯,不過我覺得edison就mama喇,雖然佢有confi,但係佢個樣,完全都唔係有做大事的樣,至於黃曉明,始終係配音都係無咁原汁原味,而且個角色,佢未必係最佳的選擇,古天樂唔知會做成點呢?!不過黃曉明都真係型到爆,不過林保怡真係屈機.........

以上都係我少有的影評。
葉問確實不容錯過

聽日見工,零準備。

0 Comments:

發佈留言

<< Home