星期六, 1月 17, 2009

唔知叫咩topic

今日,星期六,係今個月唯一一日完全無任何meeting,唔使出門口,唔使八點前起身的日子。我一定要全日stay係屋企,我要重拾宅女的生活x一日。今日終於有時間執衫,無錯,我而家先拿冬天衫出黎,哈哈哈,我真係得架喇!!!今次我的起心肝,丟走好多舊衫,丟的有兩大袋,捐的有兩大袋,俾屋企人著的soc tee都有一大疊,痴線。不過我決定,遲d搵到錢之後,我想整過個衣櫃,因為而家呢個d木都欄晒,又唔user friendly!

我發覺自己真係好唔訓得,我的意思是訓得唔算好耐,就自己自然醒左,so poor,咁樣我個死人樣就永遠救唔番ga 喇!!!

早兩日同媽媽去行百貨公司,我地兩個好似癲左咁,係黛記買女人野都買左成二千四蚊,不過唔使我俾,終於都的起心肝買左新內衣,有種唔再頹廢的感覺。其實......................我真係好耐無買新的了。其實,內衣對一個女人黎講,某一個程度上都影響緊一個女人的自信/心情。

呢兩日,父母又番大陸玩,其實每一次佢地出門,我都好擔心,我係一個好容易諗多左的人,so 我好怕無左佢地,其實我琴晚好想同佢地食一個晚餐,陪他們一個晚上,但..........我沒時間,其實有時我真的不懂表達我的心意。

哈哈,我終於都瘦番喇,經過一個月的節食,終於都瘦番少少,去番normal肥少少的level,比中學時肥幾磅,so都仲要繼續努力!!!哈哈,kai 進同LKL的一百蚊,我要硬GA喇!!!!!瘦番D,個人跳舞都真係好好多,跳又跳得高D,落腰又落得低D,線條又可以拉長D,起碼做on the floor的動作都無咁辛苦,雖然都好想大叫辛苦!!!!!!!!!!!!!(其實都已經叫左)其實入U之後,又肥又瘦,又肥又瘦,上上落落十幾磅的日子,我已經經歷過成三四次,夠了,我今次真係要認真咁擺脫呢個LOOP,我唔可以俾自己再傷害自己的身體,朋友們,放心啦,我會食野架!!!健康地瘦下去。

因為今日的假期,SO琴晚同左DANSO的同學仔去食宵,俾暉仔問跳COMPETE的原因,其實真係一條好問題,我無諗過,因為一年總有幾個月為跳舞死左的日子已經踏入第十一個年頭,對我而言,是正常不過的日子,我無諗過點解要跳=我無諗過唔跳一樣。其實我從來唔會諗我跳舞的目標,亦都無諗過甚麼是跳舞的心態/跳舞的理想,對我黎講,跳舞只不過是生活上的一個習慣,一個興趣,一個定位,不排除其實都係為了活在別人對自己的EXPECTED IMAGE當中。可能這亦都係點解我跳舞從來唔會有好大進步的原因。這真是我想的嗎? 我唔知,因為我唔想諗,呢個問題,諗左就要TAKE ACTION,可能要放棄某一D野,我唔想,我唔想好專注咁做一樣野,我想就身刀,有時磨下呢把,有時磨下另一把,我係一個貪心的人,我咩都想做,我只想自己盡力做好面前的TASK。

其實有時我真係好想SAY SORRY,其實我真係一個好懶/好自私的人,我有時真係好累,我就唔想出力跳,唔想落力地MARK舞,有時我會專登留力等暉仔黎到時可以好留心D咁學新的STEP,其實我知道自己咁樣好乞人憎,因為易地而處,我知道帶MARK舞有幾辛苦,我知道見到一副鞋口鞋面係幾咁HARD FEELING,我知道見到一個YEAR4既人HAE跳係幾咁想打爆佢,我知道因為自己係year4,先唔會有人diu爆我,其實........既然我知,點解唔可以改?我的缺點,就係好唔considerate,太自我,太識得躲懶..........之後的日子,我會盡力改下,由mark舞到走既個一刻,都希望係盡力的,做番一個year4的應該有的態度 & 榜樣。btw我已經搵到我的支持 --- 咖啡因。

新年會番5日工。

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

"諗左就要TAKE ACTION,可能要放棄某一D野,我唔想,我唔想好專注咁做一樣野,我想就身刀,有時磨下呢把,有時磨下另一把,我係一個貪心的人,我咩都想做,我只想自己盡力做好面前的TASK。"

本來諗住睇下你有冇打compet完左既感受..點知睇返原來你打左di咁既野...
呵呵我都有相似既想法..
畢竟太投入一件事既時候就必須sacrify一di野, 有時可能係好多野tim;而且愈投入去做一樣野既時候, 就愈會驚得唔到好既成績, 愈驚付出左既努力會白費...

anyway...我諗我地都真係貪心既人...=P
呵呵你快di 打compet 既entry 比我睇啦!!
仲有, 仲有一個月, AP 都要爆呀!

3月 01, 2009 4:39 上午  

發佈留言

<< Home