星期五, 9月 04, 2009

踏入人生的另一個階段

九月一日,我正式以RN的身份番工,係做到仆街,係忙到痾唔到尿,不過我相信我一定得,我一定可以OVERCOME,BE TOUGH,NOTHING'S IMPOSSIBLE,而且我仲有好多人十卜我!!! CHEER UP GIRL!!!

唔講D唔開心野,我好想去玩呀。

呢個暑假,我去左好多地方:
15/6 - 22/6 沙巴+神山の旅
1/7/ - 5/7 台北瘋狂買野の旅
12/7 - 31/7 中國行 (北京-蒙古-西安-華山)
12/8 - 16/8 北海道かわいいの旅行

呢個暑假,我仲穿左耳,十號就除得原本的耳環,不過,我仲未買新耳環,唔知買咩好.........

番工之前幾日,可能因為要告別暑假,又可能因為工作的壓力,又可能因為女人野就黎黎,又可能因為妒忌,心情好飄忽,係條街度行番屋企,突然好想喊,好想喊,又無人可以心靈綠洲,個心真係好痛,好重,壓得喘不過氣........原來係咁辛苦。

好彩番工前幾日,有人陪下我JA,我去左睇風車啦,去左唔同的地方飲野啦,去左沙灘踢下沙仔啦(得我一個人踢 ><),去左聽LIVE BAND 啦,好開心啊!!!

不過,呢個暑假當中上過賊船,叫娜亞方舟,乖客仲有畢佬,經過見到有座山,記住,係有人欠我架!!!仲有一百歐呀!!!

仲有呀,我已經買左秋天衫喇,哈哈哈!!!快D約我出街啦!!!
琴晚去左KATHY的生日會,有30個人的CAFE GATHERING,好開心,好幸福的生日會,有咁多人陪住過生日,係一種福氣。玩CARD GAME笑到口都大左。

0 Comments:

發佈留言

<< Home