星期一, 3月 08, 2010

一日收3個WARNING + 一個重擊

呢個3月一開波做野已經好濕濟,NIGHT得好密,其實我一早已經習慣左自己個死人樣,黑眼圈,雙下巴,蒼蒼仔已經係我既豬朋狗友,一早都唔CARE LU,而家半上岸狀態就更甚啦...... 呢幾日已經俾人話左好幾次,不過坦白講,你一識我就係咁既死樣GA 啦,I DUN FUXKIN CARE。
不過琴日同個SENIOR一齊食飯,真係一個重擊,佢話:「你咁唔得GA,你呢D廿幾歲,求偶期,好心就勤力D 啦!!!!!!!」真係一言驚醒,係WOR,而家係求偶期BOR,全HK十幾歲至廿幾歲既死靚妹都處於求偶期,一失手,自己既偶容MUD易俾人求左去,到時咪要做中女?!剩女?!唔得唔得,我唔想30歲的時候變到無得揀先黎喊,以前覺得自己好TOUGH,唔使人理,而家覺得唔係,我唔係唔使人理,我絕對係要有人打理我,打理下我既人生、思想、生活.......
我要努力向上,第一步係訓覺,做一隻唔好食咁多野既豬!!!!!!!!!!
BE A LADY,DUN BE LAZY!!!!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home