星期二, 2月 23, 2010

新年舊聞

今個新年已經過左一半,BUT我今晚先可以真真正正坐低咁打下BLOGGER,:P

年三十晚,媽媽丟了我的公仔,我哭了一個晚上,兩隻眼又紅又腫,好彩有馬哥仔聽我呻下,聽我喊下,心情唔靚,都要整下朱古力力,搞呢搞LO,搞到三點半先去訓,眼訓死。

年初一,著新衫,化個靚靚妝,紮個靚靚頭去拜年,年年都去舅父同姨媽屋企食好野,今年都唔例外,仲食左好好味的紅豆糕 & 芋頭西米露。之後就早走約左馬哥仔,^_________^,我過左一個好喜愛的 V-DAY,這不是第一個有情人的情人節,BUT呢個係我第一個有回憶的情人節,今年我確實不禁想起過之前的V-DAY,SO今年我只想馬哥仔係我身邊陪我過,呢個係MINIMUM LEVEL,其實我真係唔係想CHER馬哥仔...........或者我表達得唔好啦,不過另一方面又好想有D可以KEEP下既野係手,咁他朝有一日都可以攞出黎睇下諗下都開心GA,話晒都係第一年的V-DAY.......不過我都知馬哥仔好辛苦.........女人,真係好矛盾........愛情會使人變得麻煩。個晚,我以為WIN晒,整左我10個鐘的小禮物,結果.................成為左一個笑話................真係好似一個小學生勞作................BUT我真係盡左力GA LA!!!!!!!!!!請相信我!!!!!!!!!!我真係好努力GA LA,到左而家,我都係覺得好靚!!!!!!!!!!! 而家日日都聽住李克勤 & 「掛住」馬哥仔LU~SO SWEET~~~呢個男人,到今時今日23/3/2010,都沒有令我失望過 V^__________^V

年初二,馬哥仔倒塌咁早7點鐘俾我MORNING CALL起身,0840佢打俾我,我仲以為佢訓番唔知醒,原來佢已經黎到我樓下,我成個人彈起,執番晒D眼耳口鼻,點解咁緊張???因為今日係馬哥仔黎我屋企拜年的日子,根據馬哥仔說,佢應該已經好鬼多年無試過咁早搵位飲茶........我用左半個鐘衝落去,THEN要再等多半個鐘先見我兩老的蹤影,馬哥仔祝我老爹「老當益壯」,成了是日笑位,之後上到我屋企,我屋企人係咁講我有幾懶,唔做野,哈哈哈,好彩我同馬哥仔識得夠耐,哈哈哈,我唔做野就係人都知GA LA..............^^ V 我係咁賤GA LA,哈哈哈,THEN 番P,係咁逗利是。

年初三A/N,番NIGHT同MAY姐傾得好開心,原來呢個同事都幾吹得。不過NIGHT完就病鬼左,我唔係有心唔去姑姐HOME,真係好累,作病了.........FINALLY又重演了31/12/2009的一晚,又有愛心外賣 ^^ 才不至於HOME ALONE。

年初五番P AGAIN。年初五,番完A,即刻要訓晏覺差電,因為夜晚要去馬家拜年,有D緊張TIM,雖然都唔係第一次見,BUT其實我每一次都好緊張GA,個晚都OK 呀,起碼都搭到下咀。最大的成就係...............燈燈,我食野無跌野係檯呀!!!!!!!!!!!!!!

年初六番P補鐘同番姑娘佢地食飯。

年初七,DAY OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PENDING THIS HOLIDAY SO LONG!!!!!!!!!!!!!!!! 前一晚馬哥仔做野做到好夜,BUT唔代表可以玩姑娘!!!!!!!!!!!>.< 入機場睇4D AVATOR,哈哈哈,真係好OUTDATED的COUPLE,呢套戲我會俾8分,每個人都有佢自己GET 到的MESSAGE 既,我唔需要別人的認同,哈!!! 夜晚去睇IVDC,原來我已經做左豬西一年喇,時間過得真係快,原來我已經距離他們的生活那麼遠。做觀眾的一刻才覺得,原來一直支持黎睇我跳舞表演的父母朋友,尤其係唔識跳舞的朋友,咁多年黎,為左睇我,你地又要出錢買飛,又要騰空出席,坐足一晚,應該覺得好悶吧???

呢個星期,我都有一刻諗過我地係咪相沖相剋..........如果上天真係要係咁去考驗我地的容忍度,我只可以說,我從不懷疑你的EQ,而我的EQ一直都在慢慢增值中,只不過個問題係,我們還有多少考驗在前面???你會唔會飛去搵其他旺夫益子的女人身邊.........聽到你會有戰友陪你考,個心覺得有D 古怪,好似當日咁,唔係想開你波,BUT我好想你知道,我都好想成為你的親蜜戰友。

男人失敗不需多餘的安慰,YOU'RE HARD TO KILL,MAN。
2010年,仍舊看好呢隻馬的升值潛能。^__________^
不需擔心,上天早已預備,希望我仲有幸在你身邊支持你,當一個值得一提的親蜜戰友。

祝大家青春常駐,身體健康。

0 Comments:

發佈留言

<< Home