星期一, 1月 25, 2010

結婚也需要勇氣

琴日朝早,一家人去中大影畢業相,得悉表哥 & 表姐都會分別係2011年頭 & 年尾結婚,哈哈哈,過多兩年,我又多d利是逗lu~~~琴日總共有24個親戚同我影相,我覺得好開心,當中除左我,表哥同表姐都係arm arm番完night,無訓覺就黎,超感動!!!!!!!!!!!!!!!!!
我來自一個大家族

琴晚出席左小娜 & stephen 的婚禮開會,見到佢地wedding當日的planning & time table,原來一個wedding係咁累人ge,個schedule 都好tight,一個婚禮,就呢個就個個,真係人都癲,見到小娜好有耐性,好有details咁解釋晒成個流程,我真係好佩服,我諗我真係唔得,絕對係唔可以咁細心 & 咁有耐性。原來佢地相識左都有14年,兩人一齊成長,今時今日,見到佢地為左個婚禮,為左大家的將來,互相理解,互相忍讓,走到呢一步都真係唔容易,希望佢地快d適應新生活,永遠都幸福快樂,組織到一個充滿愛的家庭。

馬哥仔今日開始起調去audit,學LKL話,acct的audit = nurse的pwh medical,希望佢唔好咁辛苦啦,雖然今日的工作係影印.........==! 就算再辛苦都要食野,都要訓覺,希望兩個月的時間快d過啦! always support you~ 我有強勁的臂環! 而露比係呢個時候,都應該學識體諒。

2 Comments:

Blogger Unknown said...

嘩! 好多人! 多人到要留comment!

1月 26, 2010 5:59 下午  
Blogger Yo said...

我表哥也是年底結婚

1月 31, 2010 12:26 下午  

發佈留言

<< Home