星期二, 1月 19, 2010

我不關心

最近係facebook,報紙,同事之間的話題都充斥住甚麼80後、高鐵、海亞......而我,真係一無所知,直至今日,我先好初步地得知呢一切新聞的外框,高鐵係連接邊度,要用幾多錢,d人拗緊d mud,海地又係邊等等......我呢個人,真係新聞冷感,係我既世界入面,only得duty,工作,跳舞,玩,訓覺,食......突然間覺得自己好無用......我不是一個知識份子。

呢兩個星期,身心都很疲憊,放假=無放假,因為又要跳舞出show,又要番part-time,so其實都無真正放過假,身體上又成日病,又食滯,又發燒,同事又怒sick leave,工作量增加,唯有食panadol,自己多d休息咁捱過左,唉,終於都等到真正的放假,放兩日,so great,係時候做番d以前會做既野,同d男人行下山,mission係上鳳凰山煮公仔麵!!!!!!!!

佢下星期開始要調去做audit喇,心情真係好古怪,一方面又覺得係一件好事,因為可以explore多d,男人以事業為重ma.......另一方面,又覺得佢好辛苦,我地見面的時間又更加少喇,平時星期六日已經無得點見,想話睇套戲已經好難,而家連平日都咁.......可能連食餐飯都好難,今晚等佢放工的時候諗.........唔通之後都係咁???咁我地會變成點???佢又累、我又累,大家會唔會出黎都黑晒面.......好似好辛苦咁.......我又可以幫到佢d 咩呢? 心情有d忐忑,只因為我對自己無信心...... 我怕我當不了他的心靈綠洲。

happy birthday to my jan babies!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home