星期一, 12月 21, 2009

晒下先

呢十幾日,有好多事發生左,有畢業禮啦,之後我又清CO,放左4日假,去左出BAND SHOW,又去馬交做左威尼斯人,呢幾個EVENT,有一個共通點,就係都有馬德鐘在身邊,SO SWEET~
都係埋一齊3個月LU,時間過得好慢,轉眼間,其實我地識左十一年GA 喇,由中一開始,一直以黎,都唔覺得有一個咁既人係身邊,就算同一班,都係過著D「我眼中有佢,佢眼中有佢」既日子,大學的時候,各自入左另一個世界,我有我的瘋癲生活,佢有佢既淫亂生活,哈哈哈,當時,我真係覺得馬生係一個好多情的人,佢真係好恨拍拖,仲好記得,我同亞YO傾計,都話過,「其實亞馬都唔差,就係唔知點解唔會考慮佢。」大學開始一齊夾BAND,每次聚頭都總要UPDATE一下佢的愛情故事,當中的女主角,我都知得好清楚GA,^^ 係呢幾年,其實佢同KAI進都一直係我身邊,好支持我,每一個DANCE SHOW,BAND SHOW,佢地一定會係我身邊支持我,我仲記得馬生每一次都會好GENTLEMAN咁幫我拿BASS......而家諗番呢D小事,就覺得好得意。
有好多人問我地點解會係埋一齊,其實我地都唔知,台灣之旅應該唔係一個原因,我諗係咁ARM大家都得閒GWA,哈哈哈,其實諗諗下,MJ的死都幫到D,我地之間的話題都因此而多左好多,仲要多謝MSN呢個偉大的發明。ANYWAY,自從身邊多左一個人,無疑,自己的關心真係SHIFT左,過左一D有異性無人性的生活,不過,而家每一日我都好感恩,感激我遇見,因為佢真係一個GOOD MAN,暫時!!!!!
雖然都有人唔睇好,雖然屋企人對佢仲有好多疑團,不過而家呢一刻,我會好自私咁覺得,我唔想諗其他人,唔想諗現實的問題,因為呢一刻我好滿足........


好恐怖的中七畢業相

our first band show

my congregation

winter 09 in Macau




喜歡你 我最清楚這感覺
從前妳是妳 從前我是我
現在縱使不清楚 我最愛妳甚麼
尋覓你 留住妳 全憑直覺

其實我真的相信 愛情的直覺
從前尋遍這天邊海角
不經意等到 心中愛情主角
愛你一個 像是浪漫愛歌

0 Comments:

發佈留言

<< Home