星期二, 12月 08, 2009

女人睇女人

女人,是一種天生敏感、多愁善感的生物

尤其係當佢無野做、好無聊的時候

最危險

佢會睇番、諗番、比較

以往種種發生過、感受過的

比較

總會令人不爽

但佢都喜歡八卦,喜歡比較

因為佢期盼著自己的勝利

但其實都要睇對方點PRESENT

在他的心裹,誰是勝利者,只有他才知道

.

.

何謂理解?

理解一個人是否等於遷就一個人?

當要求我理解你的處境,誰了解我的需要?

只不過是一場扯大纜

看誰強勢

看誰要屈服

.

.

想人鍚

變得貪得無厭

如果不及時得到解藥或者被敷衍了事

會發癲

會將一切美好的通通DELETE

喊,好像是女人的專理

係因為已經唔知可以講D MUD D MUD

心裹著急

很重的感覺

不過我唔鐘意喊

因為我唔想令我都覺得自己可憐

只會一輩子都起不來

.

.

女人…………….

自作自受

又要做弱者

真係好可怕

.

.

.

無野發生過,唔使擔心 ^^

0 Comments:

發佈留言

<< Home