星期二, 11月 17, 2009

換季、放血、好冷凍~~~

琴日行左成日街,買衫過冬呀,冬眠都要靚靚~

你買我又買,我買你又買,好開心,買野真係好好好開心,IT'S DANGEROUS!!!!!!!

不過仲未買到BOOT呀!!!一月大減價先啦都係.........

也許要世界完全和平並未實現過
也許要每個難題完全解答是錯

我不過要你答應迷途問路便問我

要與你去到哪裡愛到哪裡不算罪過


情侶間是為甚麼愛到要生哭到要死

誰會知是為甚麼做情人需要運氣

而我只日夜夢想借你耳朵

聽我對你說我愛你

永遠太短不算太快說我愛你


也許要去買豪華郵輪實在是浪費

也許要看透來年如何不切實際

我只要與你能如常人盛夏便換季

怕每個季節你會太冷太暖不算昂貴

0 Comments:

發佈留言

<< Home