星期二, 11月 10, 2009

生蟲?!

呢兩日都唔知做MUD,係咁食係咁食係咁食係咁食係咁食係咁食係咁食,好似唔會飽咁,食到自己都FEEL到個肚脹左,條腰都好似無左...........今晚諗住影下相JE,塊面大到好似爆左咁............SHIT.............唔通又係時候做D野?! 呢個星期都係做下GYM,彌補一下我的瘋癲.........唔要做人「亞媽」呀!!!!!!!!!!!!!!!!

今晚,邊個放我飛機,我一定好好記住!!! 燥左!!!!!

1 Comments:

Anonymous 小健 said...

我都好耐無黎哩度...
之前一次過從哩度update我應該知道的事!

我知我甩底點都係我錯,所以我在此say個 sorry. 我認我當時有d過於情緒化.

anyway, i will try to reach you ASAP.

11月 10, 2009 10:43 下午  

發佈留言

<< Home