星期二, 11月 03, 2009

激光中

今日終於踏出左第一步去睇醫生,激走那些由小三無搭校車開始,一直陪伴我左右的雀斑,講都講左4年,第一次出糧就要激走雀斑呢個plan,終於行出左第一步。原本個人都係驚驚地,不過知道自己都係會忍唔住ga喇,不過醫生話only做彩光都得,激光逐粒激就真係蚊訓wor........個過程真係有d痛,做完之後更加係少少太陽都好驚,而家塊面d斑深色左,醫生話係正常ge,我決定,聽日都係足不出戶,唔同陽光做朋友,2個月後,我究竟會變成點呢?????

一定係變到好靚,哈哈哈哈哈 ^^

同媽媽係上水行街街,買左兩件秋褸,其中一件係仿皮褸,雖然真係好假,不過3百幾蚊,玩一季arm arm好,我都係唔專一ga la,下年興先再買新ge,哈哈哈 ^^ 我真係一個cheap 精,唔捨得買2千蚊的真皮褸呀,更加唔想幾年都對住同一件褸!!!!!!!!!!

出糧出糧出糧
買買買
無錢無錢無錢
等出糧等出糧等出糧

打工仔的食物鏈是也
今日沖涼,發現沙巴的泳衣印無左,沖繩的泳衣印還會遠嗎????? hapi~~~

2 Comments:

Anonymous karen said...

係邊睇ar 個醫生??
有冇得激光脫毛ar?

11月 04, 2009 8:32 上午  
Blogger 露比 said...

係上水,恆健,個醫生叫何兆輝,佢好似有激光脫毛ga,不過如果係唇毛,我建議你買野漂白佢算啦,因為激光完之後會痛,同埋唔曬得太陽ga,好煩ga其實,而且咁貴,又唔係永久。你諗下啦,可以call我既

11月 04, 2009 11:25 上午  

發佈留言

<< Home