星期三, 10月 28, 2009

無助

今早為左減低卡路里的intake,我無飲coffee啦!咁就賴野喇! 成日個人都好似遊緊雲咁,好彩無咩做,之後又好似形住頭痛咁,我諗我堅係上左癮喇! 之後上wedMD.com:

Coffee, the much maligned but undoubtedly beloved beverage, just made headlines for possibly cutting the risk of the latest disease epidemic, type 2 diabetes. And the real news seems to be that the more you drink, the better.
"Overall, the research shows that coffee is far more healthful than it is harmful," says Tomas DePaulis, PhD, research scientist at Vanderbilt University's Institute for Coffee Studies.

wowowo,繼續,一日一杯。yeah!!!!!!!!!!
原來我真係好唔積極,我真係無諗過要戒左佢!

面對住14張吉床,
我做到的只係.............訓覺。
其實,就算再黑再忙,都係一晚,
我相信訓醒仲有明天,仲有希望既。
我的明天同埋希望就係D21。

不過HA身為一個大公司,
有d compensation會好d law,
例如出糧咁啦.......

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

D21既希望已經幻滅左...
sorry....><

10月 28, 2009 10:27 下午  

發佈留言

<< Home