星期一, 10月 19, 2009

出山復工lu

今日我就出山復工lu,琴日太開心喇,所以今朝都無咳lu,yeah!!!!!!!!

琴日去左睇<單身大急救>,果然無令我失望,係套戲入面都學到好多野,哈哈哈 ^^,不過都係<惡魔的求婚>好睇d!!!
其實一個女人心目中的checklist,係絕對會因應時間而變既,就好似去百佳買野的checklist一樣,無野係一世既,要真係買一樣野番屋企,未必係心目中覺得最好既,只因為佢係超值,就好似其實得好少師奶會俾錢買tempo一樣,多數都係會選中庸之道,價廉物美的,當然,每個女人都希望tempo減價,都要撞得正先得ga................btw,入面個極品醫生,幾似陳坤........醫生往往都被描寫成女性心目中的終極目標,不過finally都係會被飛,其實..........做醫生都幾可憐...........


I got a pocket, got a pocketful full of sunshine.
I got a love, and I know that it's all mine.
Oh, oowhoaoh.
Do what you want, but you're never gonna break me.
Sticks and stones are never gonna shake me.
Oh, oowhoaoh.

Take me away! A secret place!A sweet escape!
Take me away!Take me away! To better days.
Take me away! A hiding place!

Wish that you could, but you ain't gonna own me.
Do anything you can to control me.Oh, oowhoaoh.

There's a place that I go,were nobody knows.
Where the rivers flows,and all that water goes
And I call it home.
And there's no more lies.
In the dark, sacred night.
And nobody cries.There's only butterflies!

The sun is on my side.Take me for a ride.
I smile up to the sky.I know I'll be all right.
The sun is on my side.Take me for a ride.
I smile up to the sky.I know I'll be all right.

今日番A,點知番到去先發現佢掉番我今日番P.......不過算啦,我住得咁近又真係無MUD所謂,因為APN覺得唔好意思,所以佢話要請我食TEA........其實真係唔使WOR,不過我梗係打蛇隨棍上,順便CONFIRM一下我十二月馬交行的兩日假,哈哈哈,我真係覺得自己又聰明又賤!!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home