星期四, 10月 15, 2009

做豬女都可以好幸福

星期二被確診了豬流感,個腦即刻有好多個問題爆左出黎
「死啦,咁會點架」
「死啦,今個星期三、四、六都有好緊要既約會wor」
「究竟係咪我infection control既問題」
「死啦,我會唔會惹埋屋企人架」
「死啦,我會唔會惹埋佢架,咁點算呀,佢屋企人會唔會好憎我架」
「死啦,我sick leave咁多日,係咪無錢架」
「死啦,我d同事實好憎我喇」
.
.
.
.
.
.
我既病,令到身邊的人好擔心,不過我好感動,因為佢地都唔係擔心自己會唔會賴野,而係擔心我既身體,而我,一直最擔心既其實唔係我身體,因為我覺得我仲後生,一定攬得過,其實我最擔心的是我老爹,唔係因為佢會睇我個blog先咁講,而係因為不久之前,有一個那打素五十幾歲的男病人,本身無長期病患,都因為豬流感死左,因為個background太相似了,所以不由得我唔擔心,只是因為忌諱,一直無講出口。不過我的病徵都出左幾日lu,我見佢都好似無mud事,touch wood........如果佢有mud事,我真係無可能接受得了,因為.........無得食梅菜蒸豬肉喇!!!!!!!!哈哈哈^_____^

星期二的夜晚,高燒,39.2度,久久不能退,頭痛 + 強烈的肌肉痛,成個人昏昏迷迷咁,好彩媽媽係大廳,佢成晚都照顧我,無微不至的,又叫醒我食藥,又叫我飲水,又幫我探熱,又扶我去廁所,如果唔係佢,我一定爬不起來食藥,燒到死左,高燒左成晚,個人真係好累了,朝早差d係廁所暈低,個一刻,我真係以為自己再爬不起來了........好彩,我都有d「舞」功底子,亦都好彩廁所板好近,才不致於暈倒在地,哈哈,死唔去,廁所細都有好處。爸爸上午沒有上班,陪我去覆診,又煲粥俾我食,雖然落左我唔鐘意食的乾瑤柱,不過都好感動。還有媽媽一整日的照顧,令我好多了,過了一天食飽就訓,訓一陣又食藥,再訓,再食的生活。有一個當醫護人員的媽媽多好,平常有幾麻煩都好,此刻都最溫柔,最可愛了.......不過呢一日,我先知道豬流感真係好累人,好辛苦,我自己受過就夠了,唔想身邊既人受.........

今日係十月十五日,原本我地今晚好開心咁出去慶祝我地既一個月紀念,結果,佢繼續佢既忙碌,我繼續我既休息,係我病既呢個星期,佢manager就俾左好多野俾佢做,都唔知係咪好事?!唉,我都係腳頭唔好架喇,一齊左之後,都唔見得有d咩好事發生,見到佢成十一點半先有得走,真係覺得佢好慘啊!!!我又幫唔到佢d mud,連幫佢買零食的能力都無.........星期六的哈佬喂,一個月之前已經買左飛架喇,食埋m&m,滿心期待的,點知,臨門一腳..........令佢又失望,又擔心!!!呢幾日我都好得閒,成日都會掛住佢,一訓醒就打俾佢,相反,佢就damn busy,希望佢唔好嫌我煩啦........^^今朝一開email,又收到佢既禮物,so sweet,thx to his friends too!!!我真係好開心,好感動,因為佢真係對我好好!!!佢d friends都對我好好!!!其實..........今日..........我唔係無做野架,哈哈哈哈...........遲d你就知!!!!

我身邊真係有好多人對我好好,我過得好幸福!!!

我已經忍唔住咁悶的生活,plan好晒weekend有咩做,哈哈哈,我要快d好番,快d出山!!!!!!!!!!!

1 Comments:

Anonymous karen said...

有野俾人都要disinfect好先
免除後患呀

祝早日康復 =]

10月 15, 2009 6:59 下午  

發佈留言

<< Home