星期四, 10月 08, 2009

淪陷

一個PA更,TEAM1把我徹底打敗,SO TIRED,第一次訓覺真係好清晰咁夢到自己怒揭牌板,係咁行黎行去,一起身,個感覺真係暈暈地.............算啦,總之就係STRESSFUL 啦!!!
希望明天會更好啦!
唔准灰心,我係大隻彭!!!
^___________^
笑一個,THINK POSITIVE!



一生愛你一個

喜歡你 我最清楚這感覺
從前你是你 從前我是我
現在縱使不清楚我最愛你什麼
尋覓你 留住你 全憑直覺

其實我真的相信愛情的直覺
從前尋遍這天邊海角
不經意等到心中愛情主角
愛你一個 像是浪漫愛歌

想你一生也愛我一個 
想你心意屬我 期望你跟我 
長路也走過
准我一生也愛你一個 
准我相信直覺
請將一生的幸福也付托給我
常在你心裡 愛著我





愛情使人容易滿足
當一個聆聽者的幸福

0 Comments:

發佈留言

<< Home