星期一, 10月 26, 2009

Housing 有感 ...... 我真係懶到出汁

琴日終於的起心肝,搞下我份housing allowance,先發現,我原來係一個無業遊民,我屋企的公屋一早delete左我個名,我連註冊住客的身份都無,而家又無物業,我同一個訓街的人係無分別的,不過好彩因為咁,我先可以好方便咁填晒份表,因為完全無野要申報..........突然間,好想有自己的空間,好想有自己的衣櫃,好想有自己的房間,好想有自己的床,唔想訓上格床..........不過都係算啦,一諗到要自己拖地,自己煮飯,自己搞電腦,自己交水電媒...........算吧啦!!!!!!唔係錢的問題,係煩的問題,我仍然係一個咩事都會叫老豆的人,由部電腦慢左,到想食蕉,我都會叫我老豆,我無左呢個肥管家真係唔得。

到左呢一刻,我先發現自己仲係一個細路,我都係唔可以一個人住/有自己的家庭.............um.........又唔係唔得既,因為呢個世界係無絕對的唔得,不是不能也,是不為也,好享受有人照顧的生活..........哈哈哈,真係佩服自己咁厚面皮!!!

今日我老豆話要訓練我砌電腦,換塊雙核心底板俾我,我第一個反應係「點解要學,我部電腦已經好快」唉..............其實都係因為我懶、我唔想學、我依賴...........

一直以黎,都以為自己好獨立,其實我唔係,我係自我,搞掂自己就算,我真係好懶,一直都好依賴.........

見到我表哥已經有第2個bb,見到有人廿六歲就諗住要生第2個bb,見到大我一年的人已經要結婚,見到同年的人都下年結婚............天啊!!!!!!!!!咩世界!!!!!!!!!!!!感覺上,而家既我同一個18歲的人真係無分別,一樣咁低b,點解佢地可以咁成熟既?展開人生的另一頁,太遙遠喇,簡直係衝出太陽系個隻,其實........曾經覺得26歲結婚,30歲前生完bb收工,之後過住d賺錢買bra戴的日子就最perfect,而家覺得26歲.........即係仲有3年ja,痴線...........26歲既我同一舊雲應該無分別。

0 Comments:

發佈留言

<< Home