星期三, 11月 11, 2009

我深信,死都要信

今日左邊面真係好痛呀,爆熱氣,牙肉腫左,仲要咬到..........見到D MADAN 相,塊面腫到爆左,好FRUSTRATED呀!!!!!!!! 今日心血來潮去左跑步,心情好好,好耐無跑喇,竟然無慢到, ^^仲見到YENNIS,哈~不過呢一刻,我深信係我自己熱氣所以面腫,我死都咁認為,吹咩????

今日去睇MADAN,好耐都無睇咁多DANSO式的舞,突然發覺自己離呢種生活已經太遠,我好想跳呀!!!!!!而家的生活,日日都同師奶做朋友,我覺得自己好老呀,日日都早睡早起,我明明只不過廿三歲,點解要過埋晒D師奶生活??????!!!!!!!!!!!!!好悶呀!!!!!!!!

ROAR~~~~~~~我要跳AP!!!!!!!!!!!
如果我未死的話........

0 Comments:

發佈留言

<< Home