星期五, 11月 27, 2009

SHOPAHOLIC

友朋自遠方來,不易樂乎?

琴日同美國朋友行足一日街,真係一日,ONLY入i.t.都入左3次,我地係咁試人地d鞋,試人地d冷帽,試人地d褸,finally都係買左一頂冷帽...........as know as d 褸真係好靚,可能因為朋友仔又瘦,著左好似好tiny咁,好得意~~~之後轉戰旺中,一個無去十世的地方,係咁同人逼逼逼,佢就買得好放喇,佢係咁買買買,我同華姐係咁傾傾傾,「買啦買啦買啦買啦」永遠都係我地的comment,嘻嘻嘻,女人真係............

睇中左boots喇,我會好相信FASHION DESIGNER的眼光,不過真係唔捨得呀
.....................$$$$$$$.....................
我知我會掛住佢架!!!!!!!!!!一定會!!!!!!

r小姐:「一個女仔有5對BOOT會唔會好過份呢?」
r先生:「一個人有5對鞋都過份啦!!!!」
r小姐:「..............................................」

r小姐:「一個女仔有5對BOOT會唔會好過份呢?」
m小姐:「唔過份!!!!!!!!!我仲多過你!!!!!!!信我啦,我覺得呢對鞋真係抵著。」
r小姐:「 ^_________^ umumum」
.
女仔真係一個天生的shopaholic
.
.
.
L --->S/M
^___________________________^
3吋半拜拜~~唔好再番黎喇~~~
.
..
.
.
.
.
.
他日,我都會變得現實嗎?
可能會..........應該會................會....................
會變得現實,因為想有將來。
問題只是,誰是當中的主角。
*~是你嗎? 手執鮮花的一個~*

0 Comments:

發佈留言

<< Home