星期四, 12月 31, 2009

好多野既2009

今個2009真係好多野發生,仲要全部都係大舊野。係一個好值得回顧的一年。回想番,我都幾唔捨得2009走,不過我冷血ga ma,我係唔會搖住手巾仔講bye bye ga!!!!!!!!!!

一月,開始compet的training,原本諗住死tum爛纏會lum到亞rock排cu,不過finally都係要中大老pat pat暉暉出手,而我就因為tum左好多人落搭,咁自己無理由唔跳咁衰女ga,又踩番落去呢個地獄的生活,朝早番實習,夜晚跳舞至3點。夜晚番工,放工仆番中大跳到3點。

二月,26/2/09,係compet的大日子,我地一班JUSAI唔可以話練到死下死下,不過真係個個都ENJOY THE SHOW,ENJOY個過程,整PROS又充滿趣事,大家一齊WORK OUT一樣野真係好開心,2009 COMPET絕對係我大學4年入面最辛苦,最開心,而有得著最多的一件事。FINALLY,我地攞左最佳排舞師同 1st runner up。

三月,係咁跳舞,係咁出實習,係咁溫書for TPC,係咁chat with my best on9 friend LKL.

四月,AP,第一年無跳fianle,感覺有點奇怪。成功碌過左tpc,有張17萬的砂紙仔揸手。

五月,係咁番tuns,係咁補習,係咁睇戲,係咁儲錢去grad trip,做part-time搵既錢比full time還要多。cher到死左。

六月,番工番到月中,之後去第一個grad trip with 舞蹈組friend,去沙巴,我做左暫時自己人生中的一個最大的創舉,攀上了全東南亞最高的mt. kinabalu,4095.2m,如何唔係有sunny係旁邊一路支持我,一路鞭策我,我諗我一早放棄左,好感激佢無離棄我,經過呢一野,sunny係我心目中的地位正面提升左十倍,亦都因為呢一野,我先發現自己都唔係咁強................25/6/09,MJ死左,原本既我,一D都唔會特別睇佢既野,BUT一下子,ALL MEDIA都充斥住佢既影子,我先發覺佢真係改變左呢個舞蹈界好多,佢既表演真係好IMPRESSIVE,佢係一個真正的舞台皇者,國際巨星。

七月,我生日,今年我的生日係咪同屋企人過ge呢?我都唔記得。七月頭,因為馬德明要放NPL,又遇上我呢個飢渴去旅行的怨婦,本身想去北海道,BUT又無晒AIRTICKET,SO即興下去多一次台北,因為遇正有平機票,SO去左5日4夜,今次係好RELAX咁去,日日都訓到好晏先出發,中間識左好多其他地方的人,有新加坡的、有台灣的、有美國的,仲同亞丁玩左兩日,我覺得同亞丁相識恨晚 ^^ 今次仲買左好多野tim,有錢的女人真係好可怕。12/7/09 去中國內地玩lu,同LKL & lilian,原本去新彊,點知暴動,then plan去雲南,點知地震,finally,用左兩日的時間就plan去北京 + 蒙古,一d行程都無諗就出發,finally,呢個trip玩得係好smooth,好開心,我係水立方游過水,係蒙古草原打過側手翻、策馬奔馳,去過那慕達大會,照顧過醉酒鬼,試過飲酒飲到肚痾,坐過廿一個鐘火車硬座去左西安,上過華山論劍.......呢個trip真係有好多回憶,中國內地真係好神秘,d人都好型好熱血。

八月,我同利利安決定去北海道,第一次同朋友去跟團,好開心,因為日本真係一個wonderland for rich girls,finally我使晒d錢,哈哈哈,仲見到靚靚的花花。8月30日,馬德明帶我去南丫島,夜晚的一個phone,就好似感覺到d野..........

九月,1/9/09,正式RN左,令我精神緊張,食唔落訓唔到覺,唯有買野發洩啦。15/9/09,拍拖拖LU ^^,感覺好奇怪咁。

十月,中左豬流感,一個星期的時間,真係過得好苦,好悶。

十一月,去左做第一次彩光,去左睇MJ的THIS IS IT,去左陪SHARON LI行街街,都係大事黎GA。

十二月,我正式畢業喇!!!!!!!!!!!!!!!!!屋企人同馬德明都有黎,仲有送花花 ^^ 月中同馬德鐘去左澳門做威尼斯人。睇左EKIN 同SAMMI的CONCERT。31/12/09 我發燒,係屋企倒數,好彩都唔算好病,仲有人自動送上門,SWEET COUNTDOWN。

2010的第一個節目,睇<唐伯虎點秋香>。哈哈哈......................好係我地呀!!!!!!!!!!!

願2010,個個都身體健康,SWEET SWEET。

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

2010的第一個節目,睇....
結果一齊訓著左...><

1月 01, 2010 2:14 下午  

發佈留言

<< Home